Logo AIVD
Živé vysílání

Živé vysílání: Kalkulace cen v zakázkové výrobě

Jak nacenit zakázky, abyste neprodělávali?

Termín: 7. 5. 2020
Místo konání: Online – živý přenos

Živé vysílání: Kalkulace cen v zakázkové výrobě

Klíčem k zisku výrobní firmy je správná cenotvorba. Jak ji ale stanovit v zakázkové výrobě plné společných nákladů na různé výrobky? A proč si u diverzifikované výroby dávat pozor na oblíbené průměrování režie? Celá problematika cenotvorby však není pouze o správném spočítání nákladů, je mnohem komplexnější! Přijďte si na seminář pro tipy a rady a kalkulujte ceny bez zbytečných chyb.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl online semináře

Cenotvorba představuje velmi komplexní disciplínu. Naučte se díky zkušené lektorce přímo z praxe porozumět způsobům volby vhodné metody kalkulace pro zakázkovou výrobu v podnikové praxi. Díky účasti na semináři získáte praktické dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů se zaměřením na zakázkovou výrobu a při určování cen, které pokryjí náklady, nesou zisk a nejsou vysoké pro zákazníky. Stačí vám k tomu pouhý jeden den!

Díky interaktivnímu výkladu lektorky založeném na modelových příkladech z praxe a aktivním zapojení Vás jako účastníků pochopíte nejen nákladové stránky podnikání, ale také praktické nastavení cen podle principu vnímání hodnoty, kterou zákazník za zaplacený produkt očekává.

Prosím, na živé vysílání si nachystejte kalkulačky.

 

Komu je online seminář určen

Seminář je určen pro majitele firem, vedoucí pracovníky a zaměstnance finančního, obchodního a marketingového oddělení soukromých výrobních společností se zaměřením na zakázkovou výrobu.

Další informace

Online seminář je plnou náhradou za prezenční kurz s tou výjimkou, že ho můžete sledovat jak ve vaší kanceláři, tak doma. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam online semináře.

PROGRAM ONLINE SEMINÁŘE (9:00–13:00 hod.)

 

1. Komplexní pohled na cenu

            1.1 Specifika a ceny zakázkové výroby  

            1.2 Stanovení hodinových sazeb

            1.3 Jak tvořit cenu a co v ní zohlednit

 

2. Druhy kalkulací v zakázkové výrobě a jejich využití

            2.1 Firemní kalkulační systém

            2.2 Východiska kalkulačních postupů

            2.3 Druhy vhodných kalkulací pro různé typy zakázkové výroby

 

3. Kalkulační postupy a metody vhodné pro zakázkovou výrobu

            3.1 Kalkulační vzorce

            3.2 Tradiční versus moderní kalkulace

            3.3 Praktické příklady výpočtu kalkulací nákladů různými metodami

            3.4 Na co vše si dát u zakázkové výroby pozor – rozpočítání nepřímých nákladů, časové rozlišení, náklady střediska vs. firmy

 

4. Kalkulace zakázky a souhrnné kalkulace nákladů

            4.1 Komplexní příklad

 

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další. Pavlína se ve své praxi věnuje ekonomickému poradenství v oblasti finančního řízení a nastavování controllingu ve firmách různých oborů a velikostí. V roce 2011 spoluzakládala poradenskou společnost PADIA, kde působí jako školitelka a interim finanční ředitelka pro řadu klientů. Spolupracuje na tvorbě ekonomických aplikací - například EkonomikaFirmy.cz. Čerpá rovněž ze zkušeností z pozice výkonné ředitelky mezinárodní konzultační firmy. Působila jako univerzitní pedagog a je autorkou řady odborných publikací.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.