Logo AIVD
Seminář

Seminář: Kalkulace výrobních cen v praktických příkladech

Jak na výpočty výsledků hospodaření z pohledu jednotlivých produktů a jejich skupin

Termín: 27. 6. 2017
Místo konání: Hotel Troja

Udržení konkurenceschopnosti firmy vyžaduje neustálé pořizování informací pro rozhodování a řízení. Jedním z klíčových nástrojů je cenotvorba. Efektivní nastavení cen vychází nejen z dobře fungujícího kalkulačního systému firmy, ale také ze sledování a vyhodnocování tržních informací a signálů s ohledem na strategii firmy. Volbu vhodné kalkulační metody je třeba doplňovat také pravidelným vyhodnocováním, jež často zahrnuje úpravu cenové politiky. Vyvarujte se chyb při cenotvorbě díky našemu semináři!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cenotvorba představuje velmi komplexní disciplínu. Naučte se díky zkušené lektorce přímo z praxe porozumět způsobům volby vhodné metody kalkulace v podnikové praxi a získejte praktické dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů a určování cen, které by pokryly náklady, nesly zisk a nebyly vysoké pro zákazníky. Stačí Vám k tomu pouhý jeden den!

Díky interaktivnímu výkladu lektorky založeném na modelových příkladech z praxe a aktivním zapojení Vás jako účastníků pochopíte nejen nákladové stránky podnikání, ale také praktické nastavení cen podle principu vnímání hodnoty, kterou zákazník za zaplacený produkt očekává.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

 

POZOR! Vezměte si s sebou na seminář kalkulačky.

 

Ohlasy od účastníků

Zúčastňuji se mnoha školení a v řadě případů se jedná o teoretické řečnění, nadbytečnou omáčku bez hlubší znalosti dané problematiky. Ve Vašem případě jsem byl velmi spokojen a našel jsem také nové přístupy v kalkulacích a tvorbě cen, které bychom mohli použít.“ – Ing. Leoš Kuchař, ATAS elektromotory Náchod a.s.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pro majitele firem, vedoucí pracovníky a zaměstnance finančního a marketingového oddělení soukromých společností.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00-15:30)

 

1. Cena jako marketingový nástroj

            1.1 Psychologie ceny

            1.2 Metodika tvorby cen

            1.3 Postup stanovení ceny

 

2. Druhy kalkulací a jejich využití

            2.1 Firemní kalkulační systém

            2.2 Východiska kalkulačních postupů

            2.3 Druhy kalkulací

 

3. Kalkulační postupy a metody

            3.1 Kalkulační vzorce

            3.2 Tradiční versus moderní kalkulace

            3.3 Praktické příklady výpočtu kalkulací nákladů různými metodami

 

4. Nejčastější chyby v cenotvorbě

            4.1 Chyby a jak na jejich řešení

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další. Pavlína se ve své praxi věnuje ekonomickému poradenství v oblasti finančního řízení a nastavování controllingu ve firmách různých oborů a velikostí. V roce 2011 spoluzakládala poradenskou společnost PADIA, kde působí jako školitelka a interim finanční ředitelka pro řadu klientů. Spolupracuje na tvorbě ekonomických aplikací - například EkonomikaFirmy.cz. Čerpá rovněž ze zkušeností z pozice výkonné ředitelky mezinárodní konzultační firmy. Působila jako univerzitní pedagog a je autorkou řady odborných publikací.

Hotel Troja

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

Mapa