Logo AIVD
Seminář

Seminář: Krizové řízení nákupu a zvyšování odolnosti dodavatelského řetězce

Staňte se specialistou na plánování, řízení zásob, distribuci i nákup

Termín: 12. 6. 2024
Místo konání: Centrum Klimentská

Seminář: Krizové řízení nákupu a zvyšování odolnosti dodavatelského řetězce

Globální obchod přinesl nesporné výhody, ale události posledních let odkryly i jeho velká rizika. Měření indexu odolnosti dodavatelského řetězce (SCRI – Supply Chain Resilience Index) se stává základem pro nasazování systémových nástrojů ke zmírňování dopadů poruch v dodávkách surovin a zboží.

6 990 

bez DPH a expedičních nákladů.


Cíl semináře

Kurz Krizové řízení nákupu a zvyšování odolnosti dodavatelského řetězce reaguje na ztíženou situaci nákupu ve výrobních a obchodních firmách – ztíženou současným novým typem poruch procesu obstarávání vstupních materiálů a komponent, resp. obchodního zboží. Téma odolnosti dodavatelských řetězců (Spply Chain Resilience) není v logistice nové, ale globální události posledních let mu propůjčily zcela nový význam. Jde o situaci komplikovanou, ale ne neřešitelnou. V rámci kurzu je představena metodika měření indexu odolnosti dodavatelského řetězce (SCRI), na kterou navazuje přehled nástrojů pro zmírnění dodavatelských rizik a pro předcházení jejich výskytu. Kurz je interaktivní a vytváří i dostatečný prostor pro výměnu zkušeností mezi jeho účastníky.

Více informací naleznete v obsahu semináře.

Komu je seminář určen

Kurz je určen pracovníkům strategického nákupu, všem manažerům s kompetencí ovlivňovat logistiku materiálových vstupů, manažerům a specialistům logistiky.

Další informace

Jako účastník semináře obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu semináře. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

OBSAH SEMINÁŘE (9.00-16.00)

  • Definovat a prosazovat vhodnou politiku logistiky ve firmě
  • Správně organizovat logistiku (odpovědnosti a pravomoci)
  • Bezchybně určit body rozpojení objednávkou v materiálovém toku
  • Správně identifikovat úzká místa materiálového toku a efektivně s nimi pracovat
  • Identifikovat a kalkulovat logistické výkony a náklady (logistický controlling)
  • Pracovat s moderními koncepty typu SCM (Supply Chain Management)
  • Získat přehled o informačních technologiích pro logistiku
  • Budovat a rozvíjet firemní systém logistiky
  • Porozumět významu, obsahu a metodologii logistického auditu

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D. je prezidentem Logistické akademie. Rovněž založil Komoru logistických auditorů v ČR a na Slovensku. Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor.

Centrum Klimentská

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Mapa