Logo AIVD
Živé vysílání

Živé vysílání: Manažerský reporting a controlling ve firemní praxi

Jak podpořit kvalitní manažerské rozhodování

Termín: 16. 2. 2021
Místo konání: Online – živý přenos

Každá firma potřebuje přesně vědět, kde a jak jí vznikají náklady a kdo za jejich vznik zodpovídá. A obzvlášť nyní je třeba náklady nejen sledovat, ale i řídit. Pouhé ořezání nákladů totiž dlouhodobě nefunguje, tlak na cenu produktů se neustále zvyšuje, a tak je třeba mít náklady pevně pod kontrolou a ovládat vhodné nástroje pro jejich efektivní sledování a řízení. Oblíbený online seminář plný praktických cvičení, tipů i bohaté diskuze je zpět a poradí vám, jak nastavit perfektní reporting a controlling!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl živého vysílání

    Živé vysílání je zaměřeno na praktické metody řízení nákladů v podniku. Stanovování přínosu vnitropodnikových útvarů k výkonu firmy a jeho měření, výkonové účetnictví, efektivní sledování nákladů, výkonů a zisku firmy – to vše bude v rámci online semináře podrobně probráno a především vysvětleno na praktických příkladech z firemní praxe

    Prohlédněte si detailní program.

    Komu je živé vysílání určeno

    Živé vysílání Manažerský reporting a controlling ve firemní praxi je určeno všem finančním manažerům a vedoucím pracovníkům firem, pracovníkům controllingu se zodpovědností za náklady a finančním specialistům se zodpovědností za efektivitu nákladů. 

    Další informace

    Živé vysílání semináře je plnou náhradou za prezenční školení s tou výjimkou, že ho můžete sledovat jak ve vaší kanceláři, tak doma. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou podkladové materiály v elektronické podobě.

    Program živého vysílání (9,00–13,00 hod.)

    1. Jak nastavit reporting a controlling v rámci firemních procesů

    2. Jak sledovat náklady a rozdělit je do různých skupin

    3. Jak získané informace přetavit v konkrétní opatření

    4. Finanční controlling: řízení rentability na základě poměrových ukazatelů

    5. Efektivita interních pracovních postupů

    6. Moderní systém reportingu pro top manažery

    7. Profitabilita produktů a služeb, vliv změny objemu a struktury výkonů na zisk

     + prostor pro dotazy účastníků 

     

    Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

    Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další. Pavlína se ve své praxi věnuje ekonomickému poradenství v oblasti finančního řízení a nastavování controllingu ve firmách různých oborů a velikostí. V roce 2011 spoluzakládala poradenskou společnost PADIA, kde působí jako školitelka a interim finanční ředitelka pro řadu klientů. Spolupracuje na tvorbě ekonomických aplikací - například EkonomikaFirmy.cz. Čerpá rovněž ze zkušeností z pozice výkonné ředitelky mezinárodní konzultační firmy. Působila jako univerzitní pedagog a je autorkou řady odborných publikací.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme