Logo AIVD
Seminář

Seminář: Marketingové soutěže v mezích zákona

Jak legálně a bez rizika sankcí pořádat spotřebitelské soutěže

Termín: 15. 2. 2016

Pořádáte či organizujete soutěže o ceny na podporu prodeje? Dodržet všechna zákonná opatření, abyste uspořádali spotřebitelskou soutěž legálně, není vůbec jednoduché. Specializovaný finanční úřad navíc stále přísněji posuzuje jednotlivé mechaniky a výše pokut prudce roste. Absolvujte náš seminář, zorientujte se v nepřehledné problematice marketingových soutěží a organizujte soutěže o ceny dle zákona.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Cílem semináře Marketingové soutěže v mezích zákona je srozumitelně a komplexně Vás seznámit s pravidly a povinnostmi při pořádání marketingových soutěží. Jedině zorientováním se v dané problematice předejdete pokutám od Specializovaného finančního úřadu. Ten stále přísněji trestá pochybení a výše pokut vzrostla za poslední měsíce dokonce několikanásobně.

    Definujeme si jednotlivé typy soutěží a zaměříme se především na to, co si v praxi řádně pohlídat a na co nezapomenout. Seznámíte se s bezvadnými (úplnými i zkrácenými) pravidly marketingových soutěží. Důležitým bodem je také nakládání s osobními údaji, v čemž mnozí pořadatelé spotřebitelských soutěží velmi často chybují. Zaměříme se na povinnosti správce a zpracovatele osobních údajů – kdo, kdy a kam podat oznámení o zpracování osobních údajů a jaké náležitosti nesmí v oznámení chybět.

    Po absolvování semináře Marketingové soutěže v mezích zákona porozumíte problematice spotřebitelských soutěží i nakládání s osobními údaji a minimalizujete riziko sankcí. Nenechte se zaskočit Specializovaným finančním úřadem

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Marketingové soutěže v mezích zákona je určen nejen marketingovým specialistům, ale rovněž i vedení organizace, finančním a obchodním ředitelům a v neposlední řadě také firemním právníkům. Seminář Marketingové soutěže v mezích zákona ocení kromě reklamních a komunikačních agentur všechny firmy a organizace, které pořádají jakékoli spotřebitelské soutěže.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00–15,30 hod.)

    1. Seznámení se s problematikou

    2. Marketingové soutěže

    3. Spotřebitelské loterie dle zákona o loteriích

    4. Typy marketingových soutěží, které nespadají pod zákon o loteriích

    5. Subjekty soutěží, pravidla úplná a podrobná

    6. Odpovědnost za legálnost soutěží, kontrolní orgány, pokuty, praktické příklady pokut Specializovaného finančního úřadu

    7. Daňové povinnosti v oblasti marketingových soutěží

    8. Osobní údaje – subjekty, povinnosti dle zákona o ochraně osobních údajů

    9. Marketingová výjimka pro nakládání s osobními údaji – soutěže

    10. Závěr – dotazy, diskuse

    Mgr. Marie Šebelová

    Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů. Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.