Logo AIVD
Seminář

Seminář: Maximální úspory a eliminace rizik v celním řízení

Máte nastaveny všechny celní postupy správně a v souladu s platnou legislativou?

Termín: 26. 11. 2014
Místo konání: AZ Personalistika

Mnoho společností netuší, kolik peněz a času v celním řízení vynakládá zbytečně a jaká nebezpečí na ně číhají při dovozu a vývozu zboží. Kolik byste mohli ušetřit, kdybyste správně, efektivně a komplexně zvládali celní agendu nebo odhalili skryté hrozby včas? Zúčastněte se našeho prakticky orientovaného semináře a poznejte, jak uplatnit dostupné výhody a eliminovat veškerá rizika, která s sebou celní řízení přináší.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Víte jistě, že nevynakládáte zbytečně vysoké finanční částky související s dovozy zboží? Nehrozí vám v souvislosti s realizovanými dovozy a vývozy skryté riziko v podobě dodatečně doměřeného cla, souvisejících sankcí nebo penále? Děláte vše správně, v souladu s aktuální legislativou a celními postupy? Řešíte včas a účinně všechna skrytá rizika? Zorientujte se v procesech celního řízení tak, abyste byli schopni prověřit, zda probíhají k vašemu prospěchu. 

Cílem semináře Maximální úspory a eliminace rizik v celním řízení je poskytnout účastníkům komplexní pohled na celní problematiku vzhledem k jednotlivým realizovaným dovozům a vývozům zboží ve vazbě na příslušné obchodní transakce.

Seminář vám zprostředkuje praktické zkušenosti z úst odborníka na celní řízení, pomůže vám zorientovat se v aktuální legislativě, správném zatřídění zboží či jeho zařazením do odpovídajícího celního režimu. Ověříte si, že máte správně nastavenou smlouvu se subjektem, který pro vás zajišťuje celní řízení, a vyvarujete se nejčastějších omylů. Chybět nebudou ani konkrétní příklady z celní praxe.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Maximální úspory a eliminace rizik v celním řízení je určen majitelům a manažerům firem, pracovníkům obchodních oddělení, celním deklarantům, speditérům a všem, u kterých náplní pracovní činnosti je problematika obchodu, logistiky a cla.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

1.    Celní problematika
  • praktické postřehy z praxe

  • řešení/komunikace ve společnostech
2.    Zboží, dovozce/vývozce/deklarant
  • přímý/nepřímý zástupce
  • dlužník
3.    Zastupování v celním řízení
  • způsoby zastupování
  • nastavení smluvního vztahu
  • výhody a rizika
4.    Oblast celního řízení
  • zařazení zboží
  • celní hodnota
  • původ
  • celní režimy
  • nejčastější chyby
  • možnosti úspor a rizik
5.    Prezentace vybraných soudních judikátů souvisejících s celní problematikou
6.    Dodací podmínky INCOTERMS 2010 ve vazbě na celní řízení
7.    Oblast DPH ve vazbě na dovoz a vývoz zboží
  • nastavení systému
  • rizika
8.    Vývoz zboží dvojího užití, vojenského materiálu z EU nebo do členských zemí EU a související rizika
9.    Kontroly po propuštění zboží
10. Certifikace společnosti jako Oprávněný Hospodářský Subjekt (AEO) = důvěryhodný a prověřený subjekt pro celní správu

Ing. Petr Symanek

Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině. Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o. Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla. Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.

AZ Personalistika

Akce se koná v prostorách společnosti AZ personalistika.

 

Doprava:

Tramvají číslo 9 a 26 na zastávku Olšanská.

Kurz se koná v administrativní budově SUDOP (vchod ČSOB) přímo u zastávky MHD Olšanská.

 

Parkování:

Přímo před budovou AZ personalistika je malé parkoviště s parkovacími automaty. Naproti přes koleje je velké hlídané parkoviště.


Také doporučujeme