Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.
Cíl semináře
Sdělovat podřízeným nepříjemné zprávy je nutnou povinností každého manažera a obzvlášť v této době je třeba dbát na přímou, férovou a efektivní komunikaci se zaměstnanci. I se zprávami, které nejsou příjemné, je třeba seznámit každého jednoho člena týmu. Jak ale, aby se daný zaměstnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatní kolegy a neoháněl se soudními kroky?
Negativní zprávy je třeba vyslovovat s rozmyslem, protože i kritické momenty vedou směrem k nápravě, rozvoji či dokonce vylepšení stávající situace. Stejně tak důležitá je pro podřízené efektivní zpětná vazba a konstruktivní kritika.
Cílem semináře je tak poradit účastníkům, jak s podřízeným vést dialog při náročných manažerských pohovorech, ať už je předmětem nepříjemné zprávy výpověď, zásadní změny ve firmě nebo odebrání oblíbených benefitů.
Klikněte zde pro detailní program.
Komu je seminář určen
Seminář Nepříjemné manažerské pohovory je určeno manažerům firem, ale i veřejných organizací na různých úrovních řízení, jejichž pozice vyžaduje optimální a citlivé řešení vypjatých a problematických situací, aniž by došlo k vytvoření demotivujícího pracovního prostředí nebo k dotčení lidské důstojnosti.
Další informace
Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Můžete využít také přímého přenosu. Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou také elektronické podkladové materiály, občerstvení na semináři a záznam živého vysílání.