Logo AIVD
Seminář

Seminář: Novelizace elektronické fakturace a archivace

Jak nakládat s elektronickými originály dokumentů po novelách právních úprav

Termín: 24. 1. 2013
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář: Novelizace elektronické fakturace a archivace

1. ledna 2013 vstoupila v účinnost rozsáhlá novela zákona o DPH a půl roku je účinný zákon č. 167/2012 Sb., který novelizuje zákon o archivnictví a spisové službě, zákon o elektronickém podpisu a řadu souvisejících zákonů. Aktuálně zařazený seminář vás seznámí s novými požadavky na nakládání s elektronickými originály, aby nedocházelo k důkazní nouzi v případě sporů nebo při kontrole finančního úřadu. 

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Novelizace elektronické fakturace a archivace je seznámit vás s tím, jak nastavit interní procesy při nakládání s elektronickou dokumentací, aby splňovaly náležitosti stanovené aktuálně platnými právními předpisy. Získáte potřebné informace o archivačních lhůtách, elektronické fakturaci a zacházení s dokumenty z datových schránek. Upozorníme vás také na důsledky porušení této zákonné úpravy.   

Přiblížíme vám současné požadavkyplynoucí z novely právní úpravy elektronické fakturace, účinné od roku 2013. Upozorníme vás, na co je třeba si dát pozor při zavádění nových ICT trendů, aby nedocházelo k ohrožení bezpečnosti a informací, a jak nakládat s dokumentací, aby mohla být považována za originál až do uplynutí archivačních lhůt.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Novelizace elektronické fakturace a archivace je určen pro privátní i veřejný sektor, pro interní právníky, pracovníky finančních a obchodních oddělení, zaměstnance a vedoucí zaměstnance, kteří ovlivňují další interní procesy a smluvní agendu.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.)

1.    Praktické dopady elektronizace na obchodní společnosti
2.    Elektronická forma dokumentu a jejich právní úprava
  • elektronická komunikace
  • elektronická fakturace
  • elektronická archivace
3.    Bezpečnost a spolehlivost při nakládání s dokumenty v elektronické podobě
  • elektronický podpis
  • časové razítko
  • důsledky nedodržení zákonné úpravy
4.    Řízení vnitřních procesů a vnitřní předpisy pro využívání ICT a některá doporučení
  • osobní údaje
  • ochrana důvěrných informací
  • bezpečnost
5.    Důvěryhodná archivace elektronických dokumentů a praktická doporučení
6.    Elektronická fakturace
  • novela zákona o DPH
  • vazby na související právní úpravu
7.    Současné trendy zajišťování ICT potřeb obchodních společností
  • uvnitř společností
  • cloudová řešení

JUDr. Karel A. Kodeda

Karel A. Kodeda působí od roku 1984 v sektoru IT a energetiky. Jako podnikový právník se podílel na tvorbě a implementaci vnitřních předpisů a procesů v obchodních společnostech. Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a výukové programy na University College London, World Bank-USAID-USEA a projekt EUROPEUM. V současnosti spolupracuje s Central European Advisory Group jako externí konzultant.

Mgr. Barbora Gaveau, LL.M.

Barbora Gaveau působí již od roku 1998 v advokátní kanceláři Central European Advisory Group. Právní vzdělání získala na právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na Queen Mary University v Londýně. Ve své praxi se zaměřuje mimo jiné na oblast práva informačních technologií a elektronických komunikací (právo ICT). Účastnila se například i připomínkování zákona o datových schránkách.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

 

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

 

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů s logem Holiday Inn
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E

 

Možnosti parkování:

bezplatné parkování v blízkosti hotelu.

V případě konání veletrhů, výstav či kulturních akcí na výstavišti je možnost bezplatného parkování omezena. Případně je možné využít placené služby parkovacího domu naproti Holiday Inn.


Také doporučujeme