Logo AIVD
Seminář

Seminář: ISPOP – jak správně hlásit odpady za rok 2017

Správné vedení evidence odpadů a podání ročního hlášení o odpadech.

Termín: 7. 12. 2017
Místo konání: Hotel Troja

Orientujete se ve změnách zákona o odpadech? Vyznáte se v klasifikaci odpadů a označování nebezpečných odpadů? Přijďte se na seminář ujistit, že plníte veškeré povinnosti správně a včas! Navíc získáte nejaktuálnější informace ohledně pravidel pro ohlašování přepravy nebezpečných odpadů.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    V rámci semináře bude probrán postup od registrace do ISPOP a ztrátě hesla až po obsluhu „Můj účet“ a připomeneme si, jakými způsoby je možné vyplněné formuláře odeslat a jak hlášení autorizovat. Seznámíme Vás také s postupy při stahování interaktivních PDF formulářů a jakým způsobem je „předvyplnit“ údaji z předchozího roku. Na praktických příkladech bude ukázáno, jak jednotlivé typy formulářů vyplňovat. Ukážeme si také, jak identifikovat podle Nařízení 166/2006 a zákona č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečištění a ISPOP, tzv. „IRZ provozovnu“.

    Probrány budou zejména zásady vedení evidence odpadů krok za krokem a rovněž Vám ukážeme, kde lze nalézt identifikační čísla zařízení odpadových firem a identifikační čísla provozovny, která se musí používat při vedení evidence odpadů a vyplňování „ročního hlášení o odpadech“, které se dotýká většiny subjektů.

    V neposlední řadě budou zopakovány poslední důležité změny zákona o odpadech a jeho prováděcích předpisů. Dozvíte se, jaké nároky klade zákon na označování nebezpečných odpadů. Budete seznámeni se zásadami klasifikace odpadů a budou předvedeny ukázky správného postupu při klasifikaci odpadů.

    Závěrem Vás seznámíme s očekávaným způsobem ohlašování přepravy nebezpečného odpadu od 1. 1. 2018.

    Komu je seminář určen

    Seminář je určen pracovníkům podniků z různých oborů podnikání, kteří mají na starosti plnění ohlašovacích povinností a potřebují zjistit, zda se v této problematice něco změnilo a také si připomenout postupy nezbytné k úspěšnému splnění povinností. 

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

    PROGRAM SEMINÁŘE (9,00–14,30 hod.)

    1. Právní rámec plnění ohlašovacích povinností přes ISPOP, změny
    2. Praktické ukázky obsluhy ISPOP, ovládání „Můj účet“
    – Registrace, změna hesla
    – Rozsah ohlašovacích povinností
    – Stažení PDF formulářů z „Můj účet“
    – Způsoby odesílání a autorizace, sledování stavu hlášení
    – Postup v případě potíží
    – Postup, jak identifikovat „IRZ provozovny“
    3. Pravidla pro vedení evidence a ohlašování produkce odpadů
    – Zásady vedení průběžné evidence odpadů
    – Používání IČZ a IČP při vedení evidence 
    – Praktická ukázka vyplňování formuláře „roční hlášení o odpadech“
    4. Nejdůležitější změny odpadové legislativy v kostce
    – Postupy při klasifikaci odpadů
    – Označování nebezpečných odpadů, ILNO
    – Ohlašování přepravy nebezpečných odpadů od 1.1.2018
    5. Závěr

     
    + prostor pro dotazy a diskusi

    Ing. Bc. Eva Směšná

    Eva Směšná je odbornou poradkyní v oblasti ochrany životního prostředí. Dlouhodobě se věnuje přednáškové činnosti o nakládání s odpady, obalech, předcházení ekologické újmě, správním řízení v odpadovém hospodářství, zpětném odběru apod. Je absolventkou Vysoké školy chemicko-technologické v Pardubicích a oboru Právo v podnikání na Vysoké škole aplikovaného práva v Praze. Má více než dvacetiletou praxi na různých provozních a poradenských pozicích a ve službách v oblasti ochrany životního prostředí. Je držitelkou osvědčení Projektový manažer OPŽP, Manažer udržitelné spotřeby a výroby a je pověřenou osobou k hodnocení nebezpečných vlastností dle zákona o odpadech.

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa