Logo AIVD
Seminář

Seminář: Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci

Efektivní nákup jako významný zdroj úspor a spolutvůrce zisku

Termín: 8. 4. 2014

Řada organizací hledá možné úspory v optimalizaci nákupních činností. Inspirujte se, jak správně nastavit složitou proceduru firemního nákupu pomocí aktuálních rad, tipů a návodů našich odborníků. Načerpejte praktické zkušenosti a zjistěte, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Oddělení nákupu je stále v řadě organizací zbytečně podceňováno. Nákup přitom patří k nejvýznamnějším tvůrcům zisku. Jak optimalizovat jeho fungování, abychom docílili pozitivních efektů? Lze pomocí cíleně vedených nákupních činností dosáhnout maximální úspory?

Na semináři Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci se zaměříme na rozdělení nákupu dle funkcí (strategický nákup, operativní nákup, zásobování). Dále si představíme moderní nástroje používané v nákupu, jako jsou databáze či nákupní internetové aukce, a způsoby jejich využití v praxi.

Nakonec se soustředíme na outsourcing nákupních výběrových řízení a jejich přínosy a rizika. Zaměříme se na nejmodernější trendy nákupu a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak funguje vše v praxi.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

1. Rozdělení nákupu dle funkcí
  • Strategický nákup
  • Operativní nákup
  • Zásobování
  • Nákupní controlling
2. Moderní trendy nákupu
  • Externí databáze dodavatelů
  • Elektronické nákupní aukce
3. Outsourcing nákupu
  • Procesy
  • Lidé
  • Kapacity
  • Úspory
  • Know-how
  • Ukázky z praxe

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě ŠKODA Ostrov, s.r.o., kde zastával pozice vedoucí outsourcingu, konstruktér – projektant a analytik nákupu. Zde se začal věnovat reorganizaci nákupu a své zkušenosti dále rozšiřoval ve společnostech MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V roce 2004-2007 podnikl cestu kolem světa. Po svém návratu se začlenil do společnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. kde zastával pozici projektového manažera v oblasti outsourcing nákupu a nástroje pro nákup.

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.

Také doporučujeme