Cíl semináře
Oddělení nákupu je stále v řadě organizací zbytečně podceňováno. Nákup přitom patří k nejvýznamnějším tvůrcům zisku. Jak optimalizovat jeho fungování, abychom docílili pozitivních efektů? Lze pomocí cíleně vedených nákupních činností dosáhnout maximální úspory?
Na semináři Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci se zaměříme na rozdělení nákupu dle funkcí (strategický nákup, operativní nákup, zásobování). Dále si představíme moderní nástroje používané v nákupu, jako jsou databáze či nákupní internetové aukce, a způsoby jejich využití v praxi.
Nakonec se soustředíme na outsourcing nákupních výběrových řízení a jejich přínosy a rizika. Zaměříme se na nejmodernější trendy nákupu a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak funguje vše v praxi.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.