Logo AIVD
Seminář

Seminář: Personalistické pohovory (workshop)

Nácvik s experty: jak vést přijímací pohovory s kandidáty a hodnoticí pohovory se zaměstnanci

Termín: 21. 8. 2013

Cílem nás všech je mít kolegy, kteří zapadají do týmu, jsou sympatičtí, vzdělaní a kompetentní vykonávat právě tu pozici, na kterou je přijímáme. Jak ovšem vést výběrový pohovor, abychom v krátkém čase získali dostatek informací pro správné rozhodnutí? Zúčastněte se workshopu, na němž vám zkušená dvojice lektorů názorně předvede modelové situace spojené s pohovory, podělí se o své praktické tipy, jak tuto nesnadnou metodu úspěšně zvládnout.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Výběrový rozhovor, nejpoužívanější metoda výběru pracovníků, by měl mít podobu mezilidského setkání s cílem druhého člověka dobře poznat a dozvědět se o něm vše podstatné pro výkon dané pozice a práci v dobře fungujících vztazích. Náš trénink Personalistické pohovory umožní i nezkušeným pracovníkům zdokonalit své schopnosti a vést strukturované rozhovory, které důkladně prověří dovednosti a kompetence kandidáta na danou pracovní pozici. Zaměříme se na přípravnou fázi pohovoru, v níž vám doporučíme, jak si v praxi počínat, aby byl cíl úspěšně splněn.

Názorně si ukážeme, jaké otázky jsou pro tento druh rozhovoru nejvhodnější, neboť odhalí vše, co by se před vámi mohl kandidát snažit skrývat. Vyhnete se tak nepříjemným zjištěním v průběhu zkušební doby. Naučíme vás dokonce, jakým způsobem se můžete dopátrat informací, na které se podle zákoníku práce nesmíte účastníků výběrových řízení přímo ptát, přestože by pro vás mohly být velmi důležité.

Prostřednictvím modelových situací, které budou lektoři představovat, budeme hodnotit chování a vyjadřování postojů jednotlivých účastníků fiktivního výběrového řízení a vzájemně sdílet své dosavadní zkušenosti a prověřené postupy. Poradíme vám, na co si dát pozor a jaké signály v chování kandidáta by vás měly včas varovat.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Workshop Personalistické pohovory je určen všem, kteří nabírají zaměstnance do svých týmů, tedy ředitelům společností a vedoucím jednotlivých oddělení. Užitečné tipy přinese i personalistům a HR manažerům, kteří se této agendě věnují běžně.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

1)    Příprava na rozhovor

2)    Tvorba behaviorálních otázek – jak zjistit co nejvíce o chování a postojích druhého

3)    Tvorba otázek podle modelu STAR

4)    Vedení pohovoru krok za krokem – modelové situace

5)    Jak si zjistit informace, které jsou pro vás důležité, ale nesmíte se na ně přímo zeptat?

Bc. František Gráfek

František Gráfek zahájil svou pracovní kariéru v České spořitelně a. s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů.  Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků. Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik. Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.

Také doporučujeme