Seminář: Řízení skladu

Seminář: Řízení skladu

Jak na organizaci skladu a vedení jeho pracovníků

Termín: 2. 12. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál? Vaši odběratelé si stále stěžují na chybně dodané zboží? Potýkáte se s hmotnými škodami, práce vašich skladníků je neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme Vám pomoc! I v malém skladu je zapotřebí profesionálního skladníka, který ovládá základní dovednosti, je výkonný, samostatný a umí používat vlastní intuici. 

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl semináře

Cílem semináře Řízení skladu je, aby se účastníci orientovali ve skladových procesech. Naučí se připravovat podklady, zvolit si vhodný způsob práce, koordinovat svou práci, řešit vzniklé problémy, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkové služby.

Díky semináři se zdokonalíte v těchto oblastech:

  • získáte detailní přehled o všech důležitých oblastech skladové logistiky
  • pochopíte principy efektivního skladování a naučíte se definovat priority
  • poznáte účinné postupy při vedení celého skladu nebo skladového týmu včetně měření produktivity
  • naučíte se zvládat krizové situace v logistice skladu a odstraňovat chybovost
  • zjistíte, jak zefektivnit logistiku na principu „just in time“
  • získáte mnoho praktických doporučení a rad od zkušeného profesionála s dvacetiletou praxí

Společně si vyzkoušíme jednotlivé kroky při provádění různých skladových procesů, také budeme analyzovat problémy z praxe účastníků a navrhneme jejich řešení.

Více informací naleznete v obsahu semináře.

Komu je seminář určen

  • vedoucím skladů a skladových týmů s kratší praxí
  • začínajícím pracovníkům v logistice na úrovni vedoucího skladu
  • shift leaderům a team leaderům skladů s kratší praxí

Další informace

Jako účastník semináře obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení, teplý oběd a nahrávka ze semináře. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM SEMINÁŘE (9.00-15.00)

1) Sklad

  • druhy skladů: vlastní/outsourcing
  • typy skladovaného zboží
  • layout skladu
  • technologické a technické vybavení skladu, IT

2) Organizace a doklady

  • organizace a řízení skladu, organizační schéma
  • organizace pracovníků skladu, směnnost
  • vytvoření a oběh dokladů

3) Příjem zboží

  • příjem zboží
  • kvalitativní a kvantitativní kontrola zboží
  • naskladnění zboží
  • evidence zboží

4) Expedice zboží

  • příjem objednávek
  • vyskladnění zboží
  • výstupní kontrola
  • expedice zboží

5) Inventury a komunikace

  • inventura cyklická/finální
  • inventura dokladová/fyzická
  • interní komunikace nákup / sklad / zákaznický servis / transport

 

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Ing. Leo Tvrdoň je viceprezidentem Logistické akademie a od roku 2005 je členem Komory logistických auditorů.

Praha/online

Praha/online

Je na vás, zda si vyberete prezenční seminář, nebo online formu.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“. V případě, že z důvodu aktuálních vládních nařízení nebude možné organizovat semináře v prezenční formě, proběhne školení ve formě živého vysílání.

5 490 Kč
bez DPH