Logo AIVD
Seminář

Seminář: Vedení problémových zaměstnanců v praxi

Zaměstnanci-potížisti vyvolávají konflikty a negativně působí na celý tým. Jak je účinně vést?

Termín: 21. 11. 2017
Místo konání: Hotel Troja

Problémoví a demotivovaní zaměstnanci nepřinášejí požadovaný výkon, navíc často bývají strůjci konfliktu a mají negativní vliv na celý tým. Jak tedy profesionálně vést zaměstnance-potížistu, jak předcházet konfliktům a neztratit vládu nad týmem? Pozor, jen spokojení a motivovaní zaměstnanci přinášejí Vaší firmě či organizaci výsledky! Zúčastněte se praktického školení, jehož součástí je nácvik jednání v konfliktních situacích!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


     

    Cíl semináře

    Cílem praktického semináře Vedení problémových zaměstnanců v praxi je seznámit účastníky s možnostmi předcházení a řešení konfliktů uvnitř pracovního týmu. Zjistíte, jak se správně vyrovnat s vysokou absencí, nedostatkem schopností i zaměstnancem, který neustále klade odpor. Díky praktickému nácviku pomůžete ochránit váš tým před negativními vlivy zaměstnance-potížisty.

    Klikněte zde pro detailní program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Vedení problémových zaměstnanců v praxi je určen vedení společnosti, team lídrům, personalistům a HR manažerům ze soukromých společností, ale i veřejných organizací.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

     

     

    PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

     

    Úspěšné vedení problémových zaměstnanců

    ·         Typologie lidí a komunikace s nimi – Vliv a dopad na ostatní bez uplatnění síly nebo formální autority

    ·         Umění sebeprosazování – Navázání kontaktu s partnerem – Jak zaujmout druhou stranu

    ·         Pozitivní formulace jako základ úspěchu – Rozeznávání a používání pozitivních a negativních slov

    ·         Umění naslouchat a klást otázky

    ·         Bariéry efektivní komunikace – Jak zvládnout napětí v mezilidských vztazích – Jak zabránit nedorozuměním a vyjasnit, co říkají a chtějí říci jiní

    ·         Jak odhalit, zvládat a řídit konfliktní situace ve vnitřním i vnějším prostředí firmy

     

    Obtížná komunikace v konfliktních situacích

    ·         Asertivita – definice, podstata –  Asertivní kritika

    ·         Asertivní techniky, asertivní práva – Naučte se jednat s nepříjemným komunikačním partnerem

    ·         Řeč těla a její cílené využívání –  Jak zvládat projevy svého těla a řešit nepříjemné situace

    ·         Způsoby jednání v konfliktních situacích – Jak aplikovat různé metody, jak přistoupit ke konfliktní situaci a jak jednat za účelem vyřešení

     

    Techniky úspěšného vyjednávání – vyjednávací techniky

    ·         Příprava na vyjednávání a efektivizace profesní komunikace – Posílení komunikační dovednosti – Posílení přípravy na vyjednávání

    ·         Předcházení konfliktům a hledání řešení – Jak dokázat předcházet konfliktům

    ·         Principy a cíle úspěšného vyjednávání – Stanovení si cílů a ústupky pro úspěšné vyjednávání

    ·         Metoda win – win – Jak jednat s nepříjemným komunikačním partnerem

    ·         Najít konsenzus pro obě strany

    ·         Praktický nácvik za pomoci modelových situací – Natrénovat a vyzkoušet si získané dovednosti

     

    Mgr. Marek Velas

    Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu. Vystudoval andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má mnohaletou manažerskou praxi v personalistice a v oblasti kariérového poradenství, a to jak ve veřejném, tak i v soukromém sektoru. Věnuje se publikační činnosti v oboru personalistiky a přednáší na VŠ. V současnosti se věnuje projektu edufactory.cz a HRvzory.cz.

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa