Seminář: Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu se zbožím od 1. 1. 2020

Seminář: Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu se zbožím od 1. 1. 2020

Převratné Quick fixes + Časté chyby v praxi a jak na ně

Termín: 14. 11. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Od 1. 1. 2020 začínají platit Quick fixes - nejzásadnější změny DPH při obchodování mezi členskými státy EU. Víte, jak budete muset nově prokazovat přepravu zboží do EU či uplatnit DPH ve zcela novém mechanismu ke konsignačním skladům? A jak přiřadit přepravu u řetězových transakcí? Přijďte na seminář, kde se navíc dozvíte rady a tipy, jak zabránit dodatečným odvodům DPH či nechtěné registraci k DPH v jiném členském státě! Poradíme taky, jak se vyhnout nejčastějším chybám - vše na praktických příkladech.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Seminář Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu od 1. 1. 2020 je zaměřen na tzv. Quick fixes - opatření, kterými se Evropská unie snaží sjednotit výklad ve vztahu k obchodování se zbožím mezi svými členskými státy. Na semináři vás seznámíme s vašimi novými povinnostmi a zásadními změnami a také upozorníme na nejčastější chyby v DPH při intrakomunitárních dodávkách zboží, které se vyskytují v praxi, a které mívají značné negativní důsledky pro společnosti obchodující se zbožím v rámci EU. Navíc prozradíme, jak zabránit dodatečným odvodům DPH či nechtěné registraci k DPH v jiném členském státě.

Výklad bude probíhat prostřednictvím praktických příkladů v souladu s aktuální judikaturou Soudního dvora EU a Nejvyššího správního soudu ČR.   

Klikněte zde pro detailní obsah.

Komu je seminář určen

Seminář Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu od 1. 1. 2020 je určen všem pracovníkům finančních a obchodních oddělení.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

 

PROGRAM PŮLDENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–13:00 hod.)

Quick fixes od 1. 1. 2020

  • call-off stock
  • přiřazování přepravy
  • prokazování přepravy do jiného členského státu
  • DIČ

Dodání a pořízení zboží

  • třístranný a vícestranný obchod
  • místo plnění, okamžik dodání, datum povinnosti přiznat daň, osvobození
  • náležitosti daňových dokladů, dokazování
  • specifika B2C a B2B

Časté chyby v praxi a jak se jim vyhnout

Diskuze nad vašimi dotazy

 

 

Ing. Petr Linx

Ing. Petr Linx

Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti Moore Stephens. Před tím nabíral zkušenosti jako člen týmu DPH ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích. Hovoří česky, s klienty komunikuje také v angličtině. Je registrovaným daňovým poradcem.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie