Seminář: Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu se zbožím od 1. 1. 2020

Seminář: Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu se zbožím od 1. 1. 2020

Převratné Quick fixes + Časté chyby v praxi a jak na ně

Termín: 14. 11. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Od 1. 1. 2020 začínají platit Quick fixes - nejzásadnější změny DPH při obchodování mezi členskými státy EU. Víte, jak budete muset nově prokazovat přepravu zboží do EU či uplatnit DPH ve zcela novém mechanismu ke konsignačním skladům? A jak přiřadit přepravu u řetězových transakcí? Přijďte na seminář, kde se navíc dozvíte rady a tipy, jak zabránit dodatečným odvodům DPH či nechtěné registraci k DPH v jiném členském státě! Poradíme taky, jak se vyhnout nejčastějším chybám - vše na praktických příkladech.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Seminář Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu od 1. 1. 2020 je zaměřen na tzv. Quick fixes - opatření, kterými se Evropská unie snaží sjednotit výklad ve vztahu k obchodování se zbožím mezi svými členskými státy. Na semináři vás seznámíme s vašimi novými povinnostmi a zásadními změnami a také upozorníme na nejčastější chyby v DPH při intrakomunitárních dodávkách zboží, které se vyskytují v praxi, a které mívají značné negativní důsledky pro společnosti obchodující se zbožím v rámci EU. Navíc prozradíme, jak zabránit dodatečným odvodům DPH či nechtěné registraci k DPH v jiném členském státě.

Výklad bude probíhat prostřednictvím praktických příkladů v souladu s aktuální judikaturou Soudního dvora EU a Nejvyššího správního soudu ČR.   

Klikněte zde pro detailní obsah.

Komu je seminář určen

Seminář Velké změny DPH u intrakomunitárního obchodu od 1. 1. 2020 je určen všem pracovníkům finančních a obchodních oddělení.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

 

PROGRAM PŮLDENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–13:00 hod.)

Quick fixes od 1. 1. 2020

  • call-off stock
  • přiřazování přepravy
  • prokazování přepravy do jiného členského státu
  • DIČ

Dodání a pořízení zboží

  • třístranný a vícestranný obchod
  • místo plnění, okamžik dodání, datum povinnosti přiznat daň, osvobození
  • náležitosti daňových dokladů, dokazování
  • specifika B2C a B2B

Časté chyby v praxi a jak se jim vyhnout

Diskuze nad vašimi dotazy

 

 

Ing. Petr Linx

Ing. Petr Linx

Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie