Logo AIVD
Seminář

Školení: Od otevření nabídek po uzavření smlouvy bez přešlapů

Konec nejistoty v zadávacím řízení: Návody pro váš suverénní postup II.

Termín: 19. 6. 2019
Místo konání: Hotel Troja

Zbrusu nové školení oblíbené Markéty Adámkové z MMR ČR vzniklo na základě podnětů od zadavatelů a dodavatelů ze všech typů organizací po celé ČR a také ze zpětné vazby stovek spokojených účastníků jejího populárního semináře o administraci VZMR. Srdečně vás tedy zveme k účasti na dalším exkluzivním a ryze praktickém semináři!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl školení

Školení se bude soustředit na správný postup zadavatele v otevřeném zadávacím řízení (včetně zdůraznění odchylek pro ZPŘ) po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Zaměříme se na jednotlivé kroky zadavatele, jeho povinnosti, které musí respektovat vždy, a možnosti postupu, jejichž využití zaleží na jeho uvážení. Pozornost bude věnována především „zádrhelům“, které mohou v průběhu řízení nastat.

Budeme se pohybovat v mantinelech ZZVZ, zdůrazníme úskalí, která do fáze zadávacích řízení od otevírání nabídek vnesla povinná elekktronická komunikace, nebudou chybět informace k hodnocení nabídek či předkládání dokladů, a konečně k uzavření smlouvy. Pomocná ruka pro všechny zadavatele, kteří chtejí zadávat bez stresu, a pro dodavatele, kteří chtějí uspět v zadávacích řízení.

Speciální zvýhodněná nabídka

Přihlaste se současně na související školení Markéty Adámkové Zadávací dokumentace – povinnosti, možnosti a limity!

Díky tomu zaplatíte pouze 7 980 Kč za účast na obou seminářích, tj. ušetříte 2000 Kč. Každého školení se může zúčastnit jiná osoba z vaší organizace.

Komu je školení určeno

Pracovníkům na straně zadavatele, kteří mají na starost organizaci zadávacích řízení ve svých organizacích.

Zástupcům dodavatelů, kteří se dozvědí, jaké dokumenty a informace jim musí být sděleny a co zadavatelé podle ZZVZ smí a nesmí.

Další informace

Jako účastník školení obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také občerstvení v průběhu kurzu, elektronické podklady a teplý oběd.

PROGRAM ŠKOLENÍ (9,0015,00 hod.)

Kurz využijí především zástupci zadavatelů a dodavatelů, kteří již mají rámcovou znalost základních pojmů a institutů zákona o zadávání veřejných zakázek. Nebudeme probírat úplné základy, půjdeme do hloubky, tak abyste měli z absolvování semináře maximální užitek a těžili z něj co nejvíce ve své každodenní práci.

Probírané okruhy:

Otevírání elektronických nabídek

Posouzení splnění podmínek účasti

Vysvětlení a doplnění nabídek

Hodnocení nabídek

Vylučování účastníka zadávacího řízení a vyřízení námitek

Předkládání dokladů před uzavřením smlouvy

Oznámení o výběru

Uzavření smlouvy

Celý den prostor pro konkrétní dotazy a diskusi

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Hotel Troja

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

Mapa

Také doporučujeme