Cíl semináře
- Jste na počátku obchodní operace, navíc ve vám nepříliš známém teritoriu. Partner navrhuje dodací podmínku, trasu a způsob dopravy zboží z vašeho kontraktu a vy byste rádi měli v této záležitosti nejen jasno, ale i vyrovnanou vyjednávací pozici. Jak konkrétně postupovat?
- Zásilka se chystá k expedici a vyskytly se nečekané obtíže s celním odbavením zásilky. Váš dodavatel služby navrhuje řešení a vy chcete vědět, zda je pro vás opravdu tak výhodné. Jak si poradit?
- Zásilka byla odeslána, začíná oběh dokladů a vy se musíte zorientovat – jaké doklady a kdy je můžete očekávat/začít reklamovat?
- Zásilka se zpozdila a/nebo dorazila poškozená (eventuálně nedorazila vůbec a možná ji lze považovat za ztracenou), a vy řešíte možnosti, jak se dobrat svého práva na odškodnění. Co všechno můžete reklamovat a jak se asi zachová váš dodavatel služby?
- A nakonec, první obchod je u konce a vy se chystáte na jeho zopakování, ovšem s jiným množstvím a s jinou časovou naléhavostí. Budou původní zkušenosti znovu použitelné?
Na tyto všechny otázky odpoví zkušený a oblíbený lektor, poskytne řadu doporučení a návodů, prostor bude také pro vaše dotazy a diskusi.
Komu je seminář určen
Seminář je určen pro
- Pracovníky výrobních i obchodních firem, vývoz i dovoz
- Operátory v dopravních a spedičních firmách
- Zaměstnance bank přicházejících do styku s dopravními náležitostmi a doklady v mezinárodní výměně zboží
Další informace
Jako účastník setkání obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, teplý oběd a občerstvení.