Logo AIVD
Konference

Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024

Vedení spisové služby – spisový řád – e-legalizace

Termín: 2. 11. 2023
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024

Spisová služba je v roce 2023 pod nátlakem velkých legislativních změn! Víte, co za komplikace přinesla novela vyhlášky o spisové službě ve vedení spisové služby? Jaké změny nastaly v národním standardu eSSL? Které úpravy musíte provést ve spisovém a skartačním plánu? A co přesně vám nařizuje 3. cloudová vyhláška? A zjednoduší práci e-legalizace novinky v Czech POINTu? Na oblíbené konferenci pro původce spisové služby probereme všechny zádrhele, které vznikly po novelách ve spisové službě od 1. 7.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Konference Spisovka pod návalem legislativních změn se zaměřuje na konkrétní změny ve spisové službě, které přinesly změny ve vyhlášce od 1. 7. 2023 a novela národního standardu. Jednotliví lektoři se zaměřují na problémy ve vedení spisové služby nebo komplikace, které nastaly při změnách spisového plánu a skartačního řádu.

Nezapomněli jsme se zaměřit ani na oblast kybernetické bezpečnosti. Víte, co pro vás znamenají 3 cloudové vyhlášky? Jak v souladu se směrnicí NIS 2 a zákonu o kybernetické bezpečnosti přijímat a odesílat jednotlivé dokumenty? A na co si budete muset dát pozor v rámci Czech POINTu už od 1. 1. 2024?

Přijďte si pro nejvýznamnější informace, které se ve spisové služby za poslední desetiletí udály!

Pro podrobný program klikněte zde.

Komu je akce určena                                     

Konference je určena všem veřejnoprávním původcům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky. 

Další informace

Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také záznam celé konference.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 14:45. Na konci konference bude pro prezenční účastníky praktický networking.

Témata konference:

  1. Změny ve vedení spisové služby od 1. 7. – co je třeba rozmyslet a zohlednit ve spisovém řádu
    • Největší dopady novely vyhlášky na povinnost vedení spisů – jaké jsou změny v tvorbě čísla jednacího a označování dokumentů
    • Typové spisy nemusí být strašák
    • Významné úpravy spisového a skartačního plánu
  2. Jak se připravit na přechod na atestovanou spisovou službu s ohledem na legislativní novinky
    • Největší dopady novely vyhlášky na povinnost vedení spisů – proč musí být skartační znak a skartační režim shodný
    • Velké změny ve skartačních znacích
    • Nové lhůty ve skartačním řízení – na co si musíte dát pozor
  3. Skartační řízení – vše při starém, ale stále velmi potřebné
    • I v éře elektronických skartací se analogové skartaci nevyhnete
    • Jak na elektronické skartační řízení
    • Musím znát technické parametry národního standardu a SIP balíčků, abych mohl elektronicky skartovat?
  4. Jak zabezpečit e-dokumenty podle nových požadavků kyberbezpečnosti
    • Jak zabezpečit dokumenty v elektronické podobě v souladu nové směrnice NIS2
    • Co nařizují 3 cloudové vyhlášky z pohledu vaší spisové služby
  5. Jednodušší e-legalizace v Czech POINTu po změnách 2024
    • Jaké se změny nastanou v rámci Czech POINTu od 1. 1. 2024?
    • Jak na e-legalizaci po změnách ve spisové službě a další související služby? 

 (změna programu vyhrazena)

Bc. Anna Vašíčková

Jan Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení

Dominik Vítek

Dominik Vítek působí jako advokát v advokátní kanceláři PEIERSTONE a ve své právní praxi se zaměřuje na poradenství klientům z technologického sektoru, zejména v oblasti práva ICT, IP, ochrany dat a kybernetické bezpečnosti. Je členem Spolku pro ochranu osobních údajů.

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Tomáš Lechner působí na katedře práva Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z praktického uplatnění informačních technologií v územní samosprávě jako specialista společnosti Triada na implementaci elektronických spisových služeb.

Jan Frk

Jan Frk je jedním z vedoucích pracovníků firmy Software602.Problematice eGovernmentu se profesně věnuje již více než patnáct let. Pro svou erudici a bohaté praktické zkušenosti je často žádán jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. S nimi mimo jiné spolupracuje na přípravě příslušných legislativních norem a metodických pokynů.

Mgr. Marie Procházková

působí jako archivářka a metodička spisové služby ve Státním oblastním archivu v Praze.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme