Cíl vzdělávacího kurzu:
Cílem kurzu je ukázat účastníkům, jak využít maximální potenciál online marketingu v praxi. Díky kurzu účastníci porozumí fungování Facebooku a dalších sociálních sítí, naučí se tvořit ideální obsah, který zaujme na první dobrou. Zabývat se budeme také e-mailovým marketingem, který je stále velmi spolehlivým a oblíbeným nástrojem.
Po absolvování kurzu budou účastníci schopni nastavit nejlepší variantu online marketingu, plánovat reklamní a další online kampaně a hlavně je správně vyhodnocovat. Dáme vám tipy, jak na sociálních sítích dobře komunikovat, abyste kolem své značky vytvořili komunitu spokojených zákazníků.
Prohlédněte si detailní program.
Komu je vzdělávací kurz určen:
Vzdělávací kurz Expert na online marketing je určen všem, kdo zodpovídá za marketingové aktivity organizace, komunikaci značky a kontakt se zákazníky (nejen) na sociálních sítích. Praktické informace poskytne všem zúčastněným – ať už ze soukromého či veřejného sektoru.
Konkrétně ho ocení zejména marketingoví specialisté (i začátečníci), dále provozovatelé webových stránek nebo majitelé menších firem, kteří nemají oddělené marketingové oddělení.
Další informace:
Na jednotlivé workshopy doporučujeme účastníkům přinést vlastní notebook. Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Tento certifikát můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou také výukové materiály k jednotlivým modulům, občerstvení a teplé obědy v průběhu celodenních seminářů, realizace a vyhodnocení závěrečného testu.
Vzdělávací kurz proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a zajištění nejvyšších hygienických standardů abyste se nemusíte ničeho obávat.
Program vzdělávacího kurzu
V průběhu kurzu účastníci absolvují dva celodenní workshopy a jeden půldenní workshop, na kterých se dozví to nejdůležitější z online marketingu z praxe marketingových profíků.
Modul č. 1: celodenní workshop 12. 8. 2020; 9:00–15:00 hod.
Jak fungují sociální sítě a jak k nim přistupovat
-
Facebook
-
Jak zahrnout Facebook do strategie firmy
-
Vytváření příspěvků – kdy použít humor, jak reagovat na aktuální dění apod.
-
Preferovaný formát pro komunikaci s uživateli – DM, komentáře, reakce na hodnocení
-
Příklady dobré a špatné komunikace
-
Inzerce na Facebooku a vytvoření reklamní kampaně
-
Typy reklamy a struktura kampaně
-
Instagram
-
Jak propagovat produkt na Instagramu – způsoby, možnosti
-
Co znamená značka a jak ji vytěžit – identita, tón komunikace, publikum
-
Síťový efekt – komunity, reakce a konverze
-
Nejnovější trendy, inovace a nové funkce Instagramu pro praxi
-
LinkedIn
-
Nástroje a metody pro umisťování obsahu
-
Formát obsahu a publikace příspěvků
-
Jak být vidět na LinkedIn a dosáhnout síťového efektu
-
Reklama na LinkedIn
Modul č. 2: celodenní workshop 17. 8. 2020; 9:00–15:00 hod.
To nejdůležitější z copywritingu a e-mail marketingu
-
Copywriting
-
Proč je obsah tak důležitý a jak zaujmout na první dobrou
-
Základní pravidla pro vytvoření dobrého příspěvku
-
Jak komunikace ovlivňuje určení cílové skupiny a jak se přizpůsobit cílové skupině
-
Jak psát prodejní příspěvky a v čem jsou specifické
-
Copywriting na sociálních sítích
-
E-mailový marketing
-
Proč je e-mailový marketing stále tak spolehlivým kanálem
-
Kde získat kontakty a jak vytvořit a aktualizovat databázi kontaktů
-
Možnosti automatizace a generování e-mailů
-
Zásady vytváření newsletterů a dalších propagačních materiálů rozesílaných přes e-mail
-
Doporučení a rady z praxe
Modul č. 3: půldenní workshop 19. 8. 2020; 9:00–13:00 hod.
Hodnocení a sledování výsledků online kampaní
-
Stanovení a měření klíčových ukazatelů úspěšnosti kampaně
-
Interpretace výsledků a rozdílů ve výkonu na základě výběru typu kampaně
-
Unikátní funkce a doporučení pro různé typy formátů reklamy napříč sociálními sítěmi
-
Interakce různých formátů reklamy a jejich kombinovaná akce
-
Průběžné sledování výsledků, vytváření zpráv a nástrojů, které nám pomohou
-
Příklady místních a mezinárodních osvědčených postupů podle formátů a cílů reklamy
Modul č. 4: závěrečný test (k vyplnění na posledním workshopu)