Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Expert na online marketing

E-mail marketing – Sociální sítě – Reklamní kampaně

Termín: 12. 8. 2020 - 19. 8. 2020
Místo konání: Centrum Klimentská

Chcete přežít mezi dravou konkurencí? Pak je pro vaši firmu online marketing nutností! Navíc v této době, kdy se každý zákazník počítá! Jak nastavit dlouhodobě výhodnou strategii reklamy, jak firmu správně propagovat a jak pro své zákazníky vytvořit skvělý obsah, který zaujme na první dobrou? A jaké postupy vám usnadní spoustu práce? Na praktických workshopech se dozvíte, jak být vidět, úspěšně prodávat a zároveň nesypat do marketingu astronomické částky.

14 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl vzdělávacího kurzu:

    Cílem kurzu je ukázat účastníkům, jak využít maximální potenciál online marketingu v praxi. Díky kurzu účastníci porozumí fungování Facebooku a dalších sociálních sítí, naučí se tvořit ideální obsah, který zaujme na první dobrou. Zabývat se budeme také e-mailovým marketingem, který je stále velmi spolehlivým a oblíbeným nástrojem.

    Po absolvování kurzu budou účastníci schopni nastavit nejlepší variantu online marketingu, plánovat reklamní a další online kampaně a hlavně je správně vyhodnocovat. Dáme vám tipy, jak na sociálních sítích dobře komunikovat, abyste kolem své značky vytvořili komunitu spokojených zákazníků. 

    Prohlédněte si detailní program.

    Komu je vzdělávací kurz určen:

    Vzdělávací kurz Expert na online marketing je určen všem, kdo zodpovídá za marketingové aktivity organizace, komunikaci značky a kontakt se zákazníky (nejen) na sociálních sítích. Praktické informace poskytne všem zúčastněným – ať už ze soukromého či veřejného sektoru.

    Konkrétně ho ocení zejména marketingoví specialisté (i začátečníci), dále provozovatelé webových stránek nebo majitelé menších firem, kteří nemají oddělené marketingové oddělení.

    Další informace:

    Na jednotlivé workshopy doporučujeme účastníkům přinést vlastní notebook. Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Tento certifikát můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou také výukové materiály k jednotlivým modulům, občerstvení a teplé obědy v průběhu celodenních seminářů, realizace a vyhodnocení závěrečného testu.

    Vzdělávací kurz proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a zajištění nejvyšších hygienických standardů abyste se nemusíte ničeho obávat.

    Program vzdělávacího kurzu

    V průběhu kurzu účastníci absolvují dva celodenní workshopy a jeden půldenní workshop, na kterých se dozví to nejdůležitější z online marketingu z praxe marketingových profíků.

    Modul č. 1: celodenní workshop 12. 8. 2020; 9:00–15:00 hod.

    Jak fungují sociální sítě a jak k nim přistupovat

    • Facebook

      • Jak zahrnout Facebook do strategie firmy

      • Vytváření příspěvků – kdy použít humor, jak reagovat na aktuální dění apod.

      • Preferovaný formát pro komunikaci s uživateli – DM, komentáře, reakce na hodnocení

      • Příklady dobré a špatné komunikace

      • Inzerce na Facebooku a vytvoření reklamní kampaně

      • Typy reklamy a struktura kampaně

    • Instagram

      • Jak propagovat produkt na Instagramu – způsoby, možnosti

      • Co znamená značka a jak ji vytěžit – identita, tón komunikace, publikum

      • Síťový efekt – komunity, reakce a konverze

      • Nejnovější trendy, inovace a nové funkce Instagramu pro praxi

    • LinkedIn

      • Nástroje a metody pro umisťování obsahu

      • Formát obsahu a publikace příspěvků

      • Jak být vidět na LinkedIn a dosáhnout síťového efektu

      • Reklama na LinkedIn

     

    Modul č. 2: celodenní workshop 17. 8. 2020; 9:00–15:00 hod.

    To nejdůležitější z copywritingu a e-mail marketingu

    • Copywriting

      • Proč je obsah tak důležitý a jak zaujmout na první dobrou

      • Základní pravidla pro vytvoření dobrého příspěvku

      • Jak komunikace ovlivňuje určení cílové skupiny a jak se přizpůsobit cílové skupině 

      • Jak psát prodejní příspěvky a v čem jsou specifické

      • Copywriting na sociálních sítích

    • E-mailový marketing

      • Proč je e-mailový marketing stále tak spolehlivým kanálem

      • Kde získat kontakty a jak vytvořit a aktualizovat databázi kontaktů

      • Možnosti automatizace a generování e-mailů

      • Zásady vytváření newsletterů a dalších propagačních materiálů rozesílaných přes e-mail

      • Doporučení a rady z praxe 

     

    Modul č. 3: půldenní workshop 19. 8. 2020; 9:00–13:00 hod.

    Hodnocení a sledování výsledků online kampaní

    • Stanovení a měření klíčových ukazatelů úspěšnosti kampaně

    • Interpretace výsledků a rozdílů ve výkonu na základě výběru typu kampaně

    • Unikátní funkce a doporučení pro různé typy formátů reklamy napříč sociálními sítěmi

    • Interakce různých formátů reklamy a jejich kombinovaná akce

    • Průběžné sledování výsledků, vytváření zpráv a nástrojů, které nám pomohou

    • Příklady místních a mezinárodních osvědčených postupů podle formátů a cílů reklamy

     

    Modul č. 4: závěrečný test (k vyplnění na posledním workshopu)

    Ing. Martin Gregar

    Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

    Ondřej Macků

    Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších. Mnoho z nich školil, tvořil jim strategie a sám se staral o jejich profily nebo vedl tým, který měl vše na starosti. Sociálním sítím se věnuje již 6 let a pořád ho baví, stejně jako ho baví předávat znalosti dalším lidem na školeních a vidět, jak se v problematice zlepšují.

    Centrum Klimentská

    Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


    Doprava:

    Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

    Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

    Parkování:

    Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

    Mapa

    Také doporučujeme