Vzdělávací kurz: Profesionální vedoucí skladu

Vzdělávací kurz: Profesionální vedoucí skladu

Řízení zásob a pracovníků + vychytávky pro manažery skladu

Termín: 12. 5. 2022 – 26. 5. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Trápí vás nedostatek místa na skladu? Chcete minimalizovat čas nutný na nakládku, vykládku a zkompletování zboží? Efektivně vést váš tým skladníků a optimalizovat jejich počet? Vzdělávací kurz prostřednictvím moderních metod a případových studií řeší aktuální problematické oblasti: od optimalizace počtu skladníků na jednotlivých směnách, přes účinné řízení zásob po informační podporu pro řízení skladu!

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl kurzu:

Kurz je zaměřen na nejdůležitější oblasti práce vedoucího skladu a soustředí se na jejich zdokonalení v praxi. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů a pomáhá najít cestu k jejich řešení.

Zásoby v každém podniku jsou „nutným zlem“. Bez zásob ale žádná firma fungovat nemůže. Je-li však správně nastavena jejich optimální výše, pak je nepsanou povinností interní logistiky postarat se o to, aby hladce a s minimálními náklady zásoby protékaly skladem. Je nutné zabezpečit, aby technika a lidé pracující ve skladech byli efektivně řízení a využívaní.

V rámci kurzu uvidíte ukázky nejlepší praxe v oblasti řízení skladových procesů a v oblasti technologické a informační podpory těchto procesů. V diskusi pak máte možnost srovnat váš systém skladování s touto nejlepší praxí a s praxí ostatních účastníků kurzu.

Výhody kurzu:

  • Poradíte si s malou kapacitou skladu, neefektivními skladníky i skladovými manky
  • Zrychlíte skladové operace
  • Dozvíte se, jak nejlépe uspořádat sklad a ušetřit místo
  • Naučíte se řídit a optimalizovat zásoby
  • Dokážete i s minimem nákladů zavést řídící informační systém
  • Optimalizujete počet skladníků na jednotlivých směnách
  • Zvládnete odměňování pracovníků i přiřazování úkolů levou zadní

Více informací naleznete v programu kurzu.

Komu je kurz určen:

Kurz Profesionální vedoucí skladu je určen manažerům interní logistiky firem a vedoucím pracovníkům skladových provozů všech výrobních a obchodních firem a obecně všech organizací, kde jsou provozovány sklady.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčně seminářů z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj kurz nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. 

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi všech webinářů) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek.

PODROBNÝ PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

1. MODUL: Seminář 12. 5. 2022 (9:00–13:00) 

Řízení skladu

  • Fyzická distribuce, distribuční síť, distribuční řetězec
  • Skladování, technologie skladování
  • Skladové činnosti, způsoby identifikace
  • Systémy vychystání, manipulační jednotky
  • Organizace skladu
  • Ukázky řešení projektů s využitím dynamické simulace

 

2. MODUL: Seminář 19. 5. 2022 (9:00–13:00) 

Řízení a optimalizace zásob

  • Terminologie řízení zásob – základní pojmy
  • ABC analýza zásob
  • Analýza rozptylu poptávky – XYZ analýza
  • Analýza sezónnosti a trendu
  • Optimalizace pojistné zásoby
  • Optimalizace obratové zásoby
  • Volba nákupního objednávkového systému

 

3. MODUL: Seminář 26. 5. 2022 (9:00–13:00) 

Řízení skladového provozu

  • Příjem a zaskladnění zboží
  • Vychystání zboží
  • Kompletace, balení a expedice zboží
  • Postupy a principy inventarizace
  • Layout skladu
  • Vyhodnocení efektivnosti skladu
  • Automatizovaný skladový systém, bezobslužné vozíky, balící a kompletační linky

 

4. MODUL: Závěrečný test s výběrem z možných odpovědí (do 15. 6. 2022)

Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu 

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Ing. Leo Tvrdoň je viceprezidentem Logistické akademie a od roku 2005 je členem Komory logistických auditorů.

Ing. Petr Sysel, CLog.

V současnosti pracuje na pozici Production & Warehouse Manager u nadnárodní společnosti Banta Global Turnkey. Tato společnost zajišťuje služby v oblasti SCM pro globální řetězce v odvětvích Hi-Tech a Medical.

Nakladatelství FORUM (2. patro), Praha 8

Nakladatelství FORUM (2. patro), Praha 8

Střelničná 1861/8a, Praha 8 182 00

Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

 

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy 

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Galerie

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout