Logo AIVD
Webinář

Webinář: Home office v praxi

Možnosti a podmínky pro výkon práce z domova

Termín: 23. 11. 2016
Místo konání: Online – živý přenos

Home office nebo homeworking, případně i práce na dálku (teleworking) patří mezi moderní a stále častěji používané a požadované způsoby výkonu práce zaměstnancem. Jak je to však s rozvržením pracovní doby, náhradou mzdy či příplatkem za práci přesčas, když jde o home office? Pozor, práce z domova nepřináší jen výhody, ale i řadu úskalí! Neriskujte zbytečně a předejděte sankcím s naší pomocí!

2 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl webináře

    Cílem webináře Home office v praxi je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi homeworkingu a upozornit Vás na základní úskalí související s výkonem práce z domova. Zaměříme se na oblast BOZP, odměňování, evidence pracovní doby i náhradu nákladů, pro které platí v případě home office speciální pravidla. V neposlední řadě se budeme věnovat nejčastějším chybám i řešením v praxi.

    Klikněte zde pro detailní program webináře.

    Komu je webinář určen

    Webinář Home office v praxi je určen především personalistům, firemním právníkům, specialistům v oblasti práce a mezd a manažerům lidských zdrojů ze soukromého i veřejného sektoru.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně. S obchodními podmínkami se můžete seznámit zde.

    Program ONLINE webináře (13:00–14:30 HOD.)

    Webinář se skládá ze 60minutové přednášky a 30minutové diskuse nad vašimi dotazy. Den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti. 

     

    • Možnost a podmínky pro výkon práce z domova
    • Dohoda se zaměstnancem o výkonu práce z domova a její doporučený obsah
    • Úprava práce z domova v zákoníku práce – co se na zaměstnance pracující z domova nevztahuje
    • Řízení zaměstnance, rozvrhování a evidence pracovní doby při práci z domova
    • Náklady spojené s výkonem práce z domova
    • Další souvislosti práce z domova – bezpečnost práce, překážky v práci, odměňování
    • Plánované změny v právní úpravě práce z domova (připravovaná novela s účinností od 1. 7. 2017)

    JUDr. Jaroslav Stránský, Ph.D.

    Jaroslav Stránský je odborníkem na pracovní právo a právo sociálního zabezpečení.   Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity pracoval na právním oddělení Českomoravské konfederace odborových svazů. V současné době působí na Katedře pracovního práva a sociálního zabezpečení na Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Věnuje se přednáškové, lektorské a poradenské činnosti v oblasti pracovního práva a personalistiky. Zaměřuje se rovněž na problematiku kolektivního vyjednávání a sociálního dialogu, včetně sociálního dialogu na úrovni Evropské unie. Publikuje v odborném tisku a je autorem řady publikací v oblasti pracovního práva, včetně komentářů k zákoníku práce.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.