Logo AIVD
Webinář

Webinář: Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení

Změňte konflikt v pozitivní změnu, která stabilizuje váš pracovní kolektiv

Termín: 24. 6. 2014
Místo konání: Online – živý přenos

Potenciální konflikty vznikají všude tam, kde je více lidí, kteří spolu musí trávit delší dobu a řešit zadané problémy a úkoly. Idylický pracovní kolektiv, v němž se nevyskytují žádné střety mezi zaměstnanci, neexistuje. Poznejte způsoby, jak se účinně vypořádat s problematickými situacemi a kontrolovat své emoce tak, aby se vyřešený konflikt nakonec stal přínosem pro vaše zájmy i okolí.

1 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl webináře

    Konflikty na pracovišti často vedou až ke ztrátě kvalifikovaných zaměstnanců nebo ke snížení produktivity práce. Mnohdy však stačí vyjasnit si rozdílná stanoviska a definovat konkrétní problém. Nenechte se ovládnout emocemi a zaměřte se i na obsahovou stránku konfliktu, abyste našli nejúčinnější řešení v co nejkratším čase.

    Cílem webináře Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení je představit si možné typy konfliktů a metody jejich eliminace. Seznámíme se se styly ovlivňování, najdeme si svůj preferenční styl a ukážeme si užitečné a praktické techniky při jejich řešení.

    Naučíme se také předcházet zbytečným sporům a s těmi, které nastanou, pracovat konstruktivně tak, aby vedly k závěru, s nímž se dá dál pracovat. Ukážeme si, jak nepodléhat emocím, jak se vyhnout neužitečným stereotypům, jak jednat racionálně a s nadhledem a především jak formulovat své názory bez napadání druhých.

    Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

    Komu je webinář určen

    Webinář Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení je určen všem, kteří přicházejí do styku s konfliktním jednáním, užitečný bude především vedoucím pracovníkům, HR manažerům a personalistům.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.

    Program ONLINE webináře (10,00 – 11,30 HOD.)

    Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti. 

     

    Z obsahu webináře:

    1.    Anatomie konfliktu
    • Co je konflikt
    • Typy konfliktů
    2.    Důsledky neřešení konfliktů
    3.    Způsoby přístupu ke konfliktním situacím
    • Teorie kooperace
    4.    Komunikace v konfliktních situacích
    5.    Komunikační módy
    6.    Styly ovlivňování
    7.    Vlastní preferenční styl

    Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

    Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků. Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik. Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme