Cíl webináře
Poslední novely zákona o archivnictví přinesly podstatné úpravy, které ještě nestihly vstoupit v úplnou obecnou známost. Poznejte, jaké jsou změny ve volbě druhu spisové služby, ve vlastní praxi vedení spisové služby, v ukládání dokumentů či provádění skartačního řízení u elektronických, ale i analogových dokumentů včetně spisové rozluky.
Cílem webináře Novela zákona o archivnictví a spisové službě je seznámit vás s posledními novelami zákona o archivnictví a spisové službě, které proběhly od roku 2012 (novely č. 167/2012 Sb., 303/2013 Sb. a 56/2014 Sb.). Na webináři se soustředíme na nejdůležitější aspekty, které se zásadním způsobem projevují v praxi původce.
Seznámíme se s novou vyhláškou o podrobnostech výkonu spisové služby a její aplikací v kancelářské praxi původce. Zaměříme se také na otázky kontroly ve věcech spisové služby nebo na správní delikty, kterých se můžete z neznalosti problematiky či nedbalosti při provádění spisové služby dopustit.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Novela zákona o archivnictví a spisové službě je určen veřejnoprávním původcům (územní samosprávné celky, jimi založené či zřízené právnické osoby či organizační složky, školy, státní příspěvkové organizace, případně další, které určuje §3, odst. 1 zákona 499/2004 Sb). Účastníci semináře by měli mít jisté zkušenosti s vedením spisové služby a prováděním skartačního řízení. Předpokládá se základní orientace v problematice i terminologii. Je vhodný pro pracovníky podatelen a spisoven nebo administrativní pracovníky menších původců, kteří agendu vedení spisové služby vykonávají.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.