Logo AIVD
Webinář

Webinář: Tipy a triky v jednání s náročnými klienty

Vyřešte problémové situace profesionálně a neposílejte klienty ke konkurenci

Termín: 31. 7. 2014
Místo konání: Online – živý přenos

Udržení přízně stávajících klientů je mnohdy těžkým úkolem, zvlášť když je klient problémový a konfliktní. I s takovými však musíte umět jednat a přesvědčit je o vašich kvalitách. Poznejte nezbytné zásady a dovednosti pro budování vztahů s klienty na bázi důvěry a bezproblémové komunikace. Naučte se s nimi komunikovat tak, aby i notoričtí problémisté odcházeli spokojení.

1 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl webináře

    S náročnými klienty se setkáváme téměř na denní bázi. Jejich požadavky jsou často přemrštěné, jejich jednání nestandardní. Přesto tento problémový klient, pokud je spokojený, značí úspěch, pozitivní image společnosti a kvalitu podávaných služeb. Načerpejte praktické rady, jak s těmito typy klientů jednat tak, aby neodcházeli ke konkurenci.

    Cílem webináře Tipy a triky v jednání s náročnými klienty je ukázat, jak cíleně budovat důvěru u problémových klientů, vyvarovat se základních chyb a seznámit se s tím nejdůležitějším v dlouhodobé péči o ně.

    Lepší porozumění motivaci a očekávání klientů a předcházení konfliktům je cestou k úspěchu. Inspirujte se osvědčenými postupy jednání v náročných situacích s náročnými klienty. Ti mají specifické požadavky, které musíte umět vyřešit. Seznamte se s tím, jak co nejlépe o problémové zákazníky pečovat.

    Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

    Komu je webinář určen

    Webinář Tipy a triky v jednání s náročnými klienty je určen obchodním ředitelům a manažerům, lídrům zákaznických servisů a všem, již organizují aktivní a pasivní komunikaci s klienty. Přínosný bude i pro majitele firem a ředitele marketingu.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.

    Program ONLINE webináře (10,00 – 11,30 HOD.)

    Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti. 

     

    Z obsahu webináře:

    • Stupně náročnosti klientů
    • Jak rozumět motivaci a očekávání klientů
    • Spokojenost klienta – hlavní kapitál firmy
    • Zvládání náročných situací – umění řešit spory s klienty
    • Image firmy a kolik stojí nespokojený klient
    • Nebezpečné chyby při jednání s náročným klientem
    • Péče o náročného klienta

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme