Cíl webináře
S náročnými klienty se setkáváme téměř na denní bázi. Jejich požadavky jsou často přemrštěné, jejich jednání nestandardní. Přesto tento problémový klient, pokud je spokojený, značí úspěch, pozitivní image společnosti a kvalitu podávaných služeb. Načerpejte praktické rady, jak s těmito typy klientů jednat tak, aby neodcházeli ke konkurenci.
Cílem webináře Tipy a triky v jednání s náročnými klienty je ukázat, jak cíleně budovat důvěru u problémových klientů, vyvarovat se základních chyb a seznámit se s tím nejdůležitějším v dlouhodobé péči o ně.
Lepší porozumění motivaci a očekávání klientů a předcházení konfliktům je cestou k úspěchu. Inspirujte se osvědčenými postupy jednání v náročných situacích s náročnými klienty. Ti mají specifické požadavky, které musíte umět vyřešit. Seznamte se s tím, jak co nejlépe o problémové zákazníky pečovat.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Tipy a triky v jednání s náročnými klienty je určen obchodním ředitelům a manažerům, lídrům zákaznických servisů a všem, již organizují aktivní a pasivní komunikaci s klienty. Přínosný bude i pro majitele firem a ředitele marketingu.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.