Logo AIVD
Webinář

Webinář: Aktuální úskalí EET: Vyhněte se častým chybám

Jedinečný webinář šitý na míru všem, kterých se dotkne EET

Termín: 18. 10. 2016
Místo konání: Online – živý přenos

Revoluce začíná! Od 1. 12. 2016 dojde ke spuštění první fáze elektronické evidence tržeb. Přestože zákon byl široce diskutován, stále existuje mnoho otázek, které v souvislosti s novými povinnostmi podle zákona o EET nebyly zodpovězeny. V rámci webináře se účastníci dozvědí, jaké konkrétní kroky musí před začátkem EET absolvovat, jaké jim z nového zákona plynou povinnosti a jakým způsobem obstát při kontrole ze strany finančních a celních úřadů. Přenechte vysvětlení hlavních změn na odborníkovi s bohatou praxí!

1 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl webináře

    Od 1. 12. 2016 vstoupí v účinnost první fáze zákona o elektronické evidenci tržeb. I přes fakt, že byl zákon podroben široké diskusi, nemají podnikatelé stále jasno v některých zásadních otázkách, týkajících se praktických dopadů zákona. Cílem webináře je provést účastníka všemi fázemi procesu, od přípravy na zavedení projektu EET až po bezproblémové zvládnutí kontroly ze strany finančních a celních úřadů.

    V rámci online semináře bude kladen důraz na praktickou stránku problematiky zákona. Účastníci budou seznámeni s tím, jak se nejlépe připravit na start EET, jakým způsobem mají registrovat svoje provozovny a jaké další povinnosti mají z pohledu zákona o elektronické evidenci tržeb. V druhé části semináře budou účastníci seznámeni s kontrolními postupy orgánů celní a finanční správy a s kontrolními mechanismy elektronické evidence tržeb a ostatních daňových výkazů a přehledů.

     

    Komu je webinář určen

    Webinář Aktuální úskalí EET v praxi: Vyhněte se častým chybám je určen podnikatelům působícím v oblasti provozování restaurací, hotelů a kaváren, ale i v dalších oborech, které režimu zákona o elektronické evidenci tržeb podléhají. Webinář je určen nejen pro podnikatele, ale i pro jejich zaměstnance – manažery a vedoucí provozu, kteří se budou s evidencí tržeb každodenně setkávat.

    Webinář cílí na:

          • finanční a obchodní ředitele hotelů, restaurací a dalších stravovacích a ubytovacích zařízení 
          • hlavní a mzdové účetní
          • ekonomy
          • provozní a vlastníky ubytovacích a stravovacích zařízení
          • auditory
          • daňové poradce apod.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně. S obchodními podmínkami se můžete seznámit zde.

     

     

    Program ONLINE webináře – 18. 10. 2016 (10:00-11:30)

    Webinář se skládá ze strukturovaného výkladu a diskuse nad Vašimi dotazy. Před jeho konáním (nejpozději den před konáním) od nás obdržíte e-mailem internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do virtuální seminární místnosti.

     

    • Úvod do zákona o elektronické evidenci tržeb
      • předmět a účel zákona
      • očekávání vs. realita
      • fáze zákona a metodika
    • Zavádíme EET do praxe
      • registrace vůči finanční správě
      • pokladní místa
      • certifikáty a technologie
    • Kontrola povinností
      • kontrolní orgány a oprávnění
      • sankce
      • vazba EET a kontrolního hlášení, EET a daně z příjmů
    • Dotazy a odpovědi na vaše dotazy z praxe

    Ing. Jiří Žežulka

    Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO se v minulosti zabýval strategií a koncepcí finanční správy ČR, tvorbou metodických a taktických postupů boje s daňovými úniky, koordinoval spolupráci správce daně s orgány činnými v trestním řízení a Finančně-analytickým útvarem MF ČR. Byl také odpovědný za vyšetřování případů nejrozsáhlejších daňových úniků, dále spolupracoval i na tvorbě daňové legislativy. Od roku 2002 působil v daňové správě. Od roku 2011 vedl Odbor řízení rizik na GFŘ ČR. Od roku 2014 vykonával funkci zástupce generálního ředitele GFŘ. Specializoval se na problematiku boje s daňovými úniky. Dále se může pochlubit bohatou publikační a přednáškovou činností v oblasti daňové a finanční kriminality. Na začátku roku 2016 nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager v poradenské skupině APOGEO. V rámci své nové pozice bude mít na starost oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme