Logo AIVD
Webinář

Webinář: Aktuální úskalí EET: Vyhněte se častým chybám

Jedinečný webinář šitý na míru všem, kterých se dotkne EET

Termín: 18. 10. 2016
Místo konání: Online – živý přenos

Revoluce začíná! Od 1. 12. 2016 dojde ke spuštění první fáze elektronické evidence tržeb. Přestože zákon byl široce diskutován, stále existuje mnoho otázek, které v souvislosti s novými povinnostmi podle zákona o EET nebyly zodpovězeny. V rámci webináře se účastníci dozvědí, jaké konkrétní kroky musí před začátkem EET absolvovat, jaké jim z nového zákona plynou povinnosti a jakým způsobem obstát při kontrole ze strany finančních a celních úřadů. Přenechte vysvětlení hlavních změn na odborníkovi s bohatou praxí!

Připravte se na úspěšný rok 2025 a využijte 20% slevu na tento produkt.

1 990  1 592 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl webináře

Od 1. 12. 2016 vstoupí v účinnost první fáze zákona o elektronické evidenci tržeb. I přes fakt, že byl zákon podroben široké diskusi, nemají podnikatelé stále jasno v některých zásadních otázkách, týkajících se praktických dopadů zákona. Cílem webináře je provést účastníka všemi fázemi procesu, od přípravy na zavedení projektu EET až po bezproblémové zvládnutí kontroly ze strany finančních a celních úřadů.

V rámci online semináře bude kladen důraz na praktickou stránku problematiky zákona. Účastníci budou seznámeni s tím, jak se nejlépe připravit na start EET, jakým způsobem mají registrovat svoje provozovny a jaké další povinnosti mají z pohledu zákona o elektronické evidenci tržeb. V druhé části semináře budou účastníci seznámeni s kontrolními postupy orgánů celní a finanční správy a s kontrolními mechanismy elektronické evidence tržeb a ostatních daňových výkazů a přehledů.

 

Komu je webinář určen

Webinář Aktuální úskalí EET v praxi: Vyhněte se častým chybám je určen podnikatelům působícím v oblasti provozování restaurací, hotelů a kaváren, ale i v dalších oborech, které režimu zákona o elektronické evidenci tržeb podléhají. Webinář je určen nejen pro podnikatele, ale i pro jejich zaměstnance – manažery a vedoucí provozu, kteří se budou s evidencí tržeb každodenně setkávat.

Webinář cílí na:

        • finanční a obchodní ředitele hotelů, restaurací a dalších stravovacích a ubytovacích zařízení 
        • hlavní a mzdové účetní
        • ekonomy
        • provozní a vlastníky ubytovacích a stravovacích zařízení
        • auditory
        • daňové poradce apod.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně. S obchodními podmínkami se můžete seznámit zde.

 

 


Také doporučujeme