Cíl webináře
Od 1. 12. 2016 vstoupí v účinnost první fáze zákona o elektronické evidenci tržeb. I přes fakt, že byl zákon podroben široké diskusi, nemají podnikatelé stále jasno v některých zásadních otázkách, týkajících se praktických dopadů zákona. Cílem webináře je provést účastníka všemi fázemi procesu, od přípravy na zavedení projektu EET až po bezproblémové zvládnutí kontroly ze strany finančních a celních úřadů.
V rámci online semináře bude kladen důraz na praktickou stránku problematiky zákona. Účastníci budou seznámeni s tím, jak se nejlépe připravit na start EET, jakým způsobem mají registrovat svoje provozovny a jaké další povinnosti mají z pohledu zákona o elektronické evidenci tržeb. V druhé části semináře budou účastníci seznámeni s kontrolními postupy orgánů celní a finanční správy a s kontrolními mechanismy elektronické evidence tržeb a ostatních daňových výkazů a přehledů.
Komu je webinář určen
Webinář Aktuální úskalí EET v praxi: Vyhněte se častým chybám je určen podnikatelům působícím v oblasti provozování restaurací, hotelů a kaváren, ale i v dalších oborech, které režimu zákona o elektronické evidenci tržeb podléhají. Webinář je určen nejen pro podnikatele, ale i pro jejich zaměstnance – manažery a vedoucí provozu, kteří se budou s evidencí tržeb každodenně setkávat.
Webinář cílí na:
- finanční a obchodní ředitele hotelů, restaurací a dalších stravovacích a ubytovacích zařízení
- hlavní a mzdové účetní
- ekonomy
- provozní a vlastníky ubytovacích a stravovacích zařízení
- auditory
- daňové poradce apod.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně. S obchodními podmínkami se můžete seznámit zde.