Cíl workshopu
Kritika nadřízeného je samozřejmou součástí každého pracovního týmu. Musíme ji však vyslovovat s rozmyslem, protože i kritické momenty vedou směrem k nápravě, rozvoji či dokonce vylepšení stávající situace. Náš workshop vám umožní zdokonalit své schopnosti vyjednávání a komunikace tak, aby se i nepříjemné pohovory staly hnacím momentem pro váš tým.
Cílem workshopu Nepříjemné manažerské pohovory je prakticky si vyzkoušet vedení dialogu a jeho technik při náročných manažerských pohovorech. Na modelových situacích se naučíme, jak je vést krok za krokem. Zaměříme se i na přímou a efektivní komunikaci a konkrétní metody vedení neoblíbených vytýkacích pohovorů.
Vedle nácviku komunikačních dovedností si přiblížíme také emoční stránku situace: jak udržet kontrolu ve vypjatých situacích a předcházet konfliktu s druhými. Pomocí osvědčených technik a metod zvládnete i ty nejnáročnější situace.
Klikněte zde pro detailní program workshopu.
Komu je workshop určen
Workshop Nepříjemné manažerské pohovory je určen manažerům firem na různých úrovních řízení, jejichž pozice vyžaduje optimální a citlivé řešení vypjatých a problematických situací, aniž by došlo k vytvoření demotivujícího pracovního prostředí nebo k dotčení lidské důstojnosti.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně workshopu jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.