Logo AIVD
Seminář

Seminář: Stavba marketingového plánu

Správně postavený marketingový plán provede vaši společnost úspěšně rokem 2014

Termín: 28. 8. 2013

Seminář: Stavba marketingového plánu

Pozvolna se blížící podzim bude ve všech firmách obdobím velkého plánování a příprav na rok 2014. Klíčovou součástí těchto strategií je správně připravený marketingový plán, který bude odrážet cíle společnosti a efektivně řídit veškeré marketingové aktivity. Navštivte náš prakticky zaměřený seminář, na němž načerpáte nové podněty a doplníte si své poznatky o tom, co by nemělo v žádném marketingovém plánu chybět.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Pod pojmem marketingový plán si různé společnosti představují jeho velmi odlišné podoby běžně užívané ve firemní praxi. Efektivně sestavený marketingový plán má však, stejně jako finanční nebo byznys plán, své přesné zákonitosti, objektivně danou stavbu a zcela jednoznačný obsah.

Na semináři Stavba marketingového plánusi připomeneme, jak připravit vstupní data a jak posloupně sestavit plán ve všech jeho částech. Osvojíte si schopnost objektivně analyzovat současný stav vaší činnosti, vaši konkurenci a další vnější faktory. Naučíte se správně stanovovat firemní cíle a strategie pro jejich dosažení, připravovat a řídit konkrétní marketingové aktivity a definovat pro ně potřebné finanční a jiné zdroje.

Porozumíte způsobům vyhodnocování úspěšnosti marketingových aktivit a pochopíte, že marketingový plán je klíčovou součástí strategického (byznys) plánu celé organizace.

Klikněte zde pro detailní Program semináře. 

Komu je seminář určen:

Seminář Stavba marketingového plánu je určen marketingovým a obchodním manažerům a členům vrcholového vedení firem. Je vhodný pro velké společnosti i pro malé a střední podnikatele. Zveme také zástupce veřejného a neziskového sektoru, protože marketingové aktivity se v určitém rozsahu dotýkají i jejich činnosti.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít
ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. S obchodními podmínkami se můžete seznámit pod tímto odkazem zde.

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.)

Situační analýza
  • Vývoj trhu, potřeby a požadavky zákazníků
  • Identifikace konkurentů, jejich cílů, strategie a chování
SWOT analýza
  • Identifikace vnitřních silných a slabých stránek společnosti, vnějších příležitostí a hrozeb
  • Zhodnocení vlastní konkurenční síly, definice kritických problémů
Stanovení cílů
  • Hierarchie cílů, měřitelná forma, kompatibilita
  • Realistické stanovení a stimulující zaměření
Marketingová strategie
  • Penetrace a rozšiřování trhu
  • Vývoj a diferenciace produktu
  • Diversifikace
Marketingový mix
  • Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, design)
  • Cena (cenotvorba, slevy, platební podmínky)
  • Distribuce (distribuční cesty, mezičlánky, fyzická distribuce)
  • Komunikace (reklama, podpora prodeje, PR, osobní prodej, direct marketing, mediální plán)
Marketingový program
  • Úkoly, organizační zajištění, odpovědnost za realizaci
  • Časový harmonogram aktivit
  • Rozpočet nákladů na krytí jednotlivých akcí
Kontrola
  • Analýza prodeje, analýza tržního podílu
  • Analýza marketingových nákladů
  • Kontrola marketingové strategie – marketingový audit
Praktická cvičení
  • Řešení případové studie
  • Schéma návrhu pro vlastní plán

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.

Také doporučujeme