Logo AIVD
Webová aplikace

Měsíční předplatné: Základní balíček pro 1–10 uživatelů

FAKTUROMAT – Odevzdávejte faktury bez cavyků jednoduše a na pár kliků

Řešíte každý měsíc nekonečné množství dodavatelských faktur? Je to pro Vás otravná, zdlouhavá a nudná administrativa, která nebere konce? A děláte to stále „postaru“ – vytisknete fakturu, vyplňujete desítky likvidačních listů, střediska, zakázky, poté podepisujete ručně a čekáte, až Vám ji schválí v dlouhém, několikakolovém schvalovacím procesu? Je to pro Vás otravná, zdlouhavá a nudná administrativa, která nebere konce a krade Vám čas na důležitější věci? Řekněte STOP! Přinášíme řešení pro celou Vaši firmu. Urychlete oběh dodavatelských faktur ve Vaší firmě jednou provždy.

7 900 

měsíční předplatné bez DPH


Cíl produktu

FAKTUROMAT je webovou aplikací, kde můžete odevzdávat, uchovávat, archivovat a kontrolovat oběh všech dodavatelských faktur ve vaší firmě. Jedná se o přehledný nástroj, který přináší firmám úlevu od zbytečné administrativy, zdlouhavého schvalovacího procesu, šetří čas vašich zaměstnanců a šetří peníze vaší firmy díky digitalizaci.

Prohlédněte si, co tato webová aplikace umí.

Jak to funguje?

1. Přihlásíte se do vašeho uživatelského účtu na webové aplikaci FAKTUROMAT

2. Vyplníte středisko, zakázku, zodpovědnou osobu, datum, popis nákladu a vložíte fakturu od dodavatele přímo z vašeho e-mailu, rychlým a jednoduchým přetáhnutím

3. Kliknete na tlačítko ODESLAT a máte hotovo!

Komu je produkt určen

Webová aplikace FAKTUROMAT je pro malé, střední a velké firmy z různých odvětví, které pracují s oběhem dodavatelských faktur.

Objednejte si licenci pro vaši firmu ještě dnes!

Díky FAKTUROMATu budete:

  • Využívat čas v práci efektivněji – jen pár kliků a Vaše dodavatelské faktury jsou v oběhu
  • Zrychlí se schvalovací proces dodavatelských faktur – už žádné „kdo to teď musí podepsat?“
  • Všechny účetní doklady online na jednom místě = konec zakládání do šanonů a archivů
  • Absolutní přehlednost ve všech dodavatelských fakturách: notifikace, kontrola duplicit odevzdaných faktur, schváleno/neschváleno/zaplaceno = vše na jednom místě
  • V případě auditu se nezapotíte! Ztracená nebo zapomenutá faktura? To bude pro Vás TABU
  • Propojenost s vybranými účetními programy – díky integraci nebudete potřebovat člověka, který ručně přepisuje předané dodavatelské faktury do Vašeho účetního programu
  • Uživatelské účty: každý zaměstnanec bude zodpovídat za „své“ dodavatelské faktury

Také doporučujeme