Cíl semináře:
S podzimním plánováním ve firmách jsou zaměstnanecké benefity opět pod drobnohledem finančních a personálních ředitelů. Omezit daňově nevýhodné a naopak zvýšit důraz na daňově optimální zaměstnanecké benefity je jedna z cest, jak naplánovat vhodný mix mzdových a nemzdových nástrojů pro motivaci zaměstnanců.
Seminář Vám představí program zaměstnaneckých benefitů v návaznosti na změny zákona o daních z příjmů, které budou účinné od roku 2011. Zaměří se na hlavní druhy zaměstnaneckých výhod, jejich cíle a odpoví na otázky související daňové a odvodové problematiky.
Seminář Vám objasní změny, kterými agenda benefitů prochází. Seznámíte se se současnými trendy uplatňování zaměstnaneckých výhod, jejich dopady na motivaci zaměstnanců a s daňovými efekty benefitů na straně jak na straně zaměstnance, tak zaměstnavatele.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Zaměstnanecké benefity roce 2011 je určen účetním, firemním ekonomům a právníkům, zaměstnavatelům a majitelům firem, personalistům, manažerům v segmentu péče o zaměstnance, daňovým specialistům, auditorům i zástupcům veřejného sektoru.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.