Živé vysílání: Chytrý provizní systém pro obchodníky

Živé vysílání: Chytrý provizní systém pro obchodníky

Provizní systém, který motivuje obchoďáky a nezruinuje firmu

Termín: 20. 7. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Jen ti nejlépe ohodnocení obchodní zástupci vám udělají nejlepší byznys. A získávání bonitních zakázek je v současné době zásadní pro přežití každé firmy. Jak nastavit systém motivace a hodnocení členů obchodního týmu, který bude opravdu dlouhodobě fungovat? Jakou motivaci vedle finančního ohodnocení poskytovat? A jak nastavit provizní systém odměňování tak, abyste si udrželi ty nejkvalitnější obchodníky? Poradíme vám na praktickém semináři.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

 Cíl živého vysílání

Za zkušeného obchoďáka se platí zlatem! A přichází doba, kdy ani to nebude postačovat! Získání a udržení kvalitního obchodního zástupce bude v následujících měsících pro každou společnost klíčové, protože právě obchodní zástupci firmám nosí ty nejbonitnější zakázky. Jak co nejlépe a nejefektivněji nastavit motivující provizní systém pro obchodníky, aby vám nikam neutíkali? A jak do něj promítnout roli obchodníka, velikost obchodního případu, produkty či spektrum zákazníků?

Na praktickém živém vysílání vám poradíme – zaměříme se na motivující provizní systém z praktického dopadu na vaši společnost, a to vše na řadě ilustrativních příkladů. Zabývat se budeme i hodnocením obchodníků a vedením hodnoticího rozhovoru. Cílem semináře tak jsou konkrétní návody a doporučení, jakým způsobem nastavit provizní systém jako součást systému odměňování.

Prohlédněte si detailní program.

Komu je živé vysílání určeno

Živé vysílání Chytrý provizní systém pro obchodníky je určen všem, kteří vedou, motivují a hodnotí členy svých obchodních týmů. Zároveň ho doporučujeme i majitelům a personálním manažerům, kteří se ve svých společnostech podílí na vytvoření provizního systému.

Další informace:

Živé vysílání je plnou náhradou za prezenční školení s tou výjimkou, že se ho budete účastnit z pohodlí a hlavně bezpečí svého domova či kanceláře. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou také podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávka.

Program živého vysílání (9,00–13,00 hod.)

  1. Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování

  2. Provize versus bonusy

  3. Jen peníze nestačí (finanční i nefinanční motivace)

  4. Role obchodníků z pohledu provizního systému

  5. Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech

  6. Perioda vyplácení provizí

  7. Typy a formy vyplácení provizí

  8. Vzorové příklady – praktická část

  9. Provize v rámci adaptace

  10. Hodnocení a hodnotící pohovor

+ Prostor pro dotazy účastníků a diskuzi

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků.
Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

5 490 Kč
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout