Jak psát texty, které prodávají
Blíží se období letních prázdnin, což je ideální čas na zdokonalování marketingových dovedností a schopností, na jejichž rozvoj nemáme po zbytek roku vzhledem k pracovnímu vytížení čas. Naučte se prodávat své výrobky a služby vhodně zvolenými slovy, efektivními reklamními slogany a zajímavými PR články.
Poradíme vám, kde čerpat inspiraci k novým nápadům, na co si dát pozor a čeho se vyvarovat. Upozorníme na stále se opakující chyby a omyly, které se v reklamních kampaních prodražují. Na řadě praktických příkladů a tipů si osvojíte nové postupy. Podělíme se s vámi o nejlepší zkušenosti z textařské praxe.
Seminář Jak psát obchodní a marketingové texty je určen především neprofesionálním textařům. Pořádáme jej ve středu 27. července v Praze pod vedením zkušeného lektora Jana Nováka, experta na problematiku marketingu a médií.