Jak psát texty, které prodávají

Blíží se období letních prázdnin, což je ideální čas na zdokonalování marketingových dovedností a schopností, na jejichž rozvoj nemáme po zbytek roku vzhledem k pracovnímu vytížení čas. Naučte se prodávat své výrobky a služby vhodně zvolenými slovy, efektivními reklamními slogany a zajímavými PR články.

Poradíme vám, kde čerpat inspiraci k novým nápadům, na co si dát pozor a čeho se vyvarovat. Upozorníme na stále se opakující chyby a omyly, které se v reklamních kampaních prodražují. Na řadě praktických příkladů a tipů si osvojíte nové postupy. Podělíme se s vámi o nejlepší zkušenosti z textařské praxe.

Seminář Jak psát obchodní a marketingové texty je určen především neprofesionálním textařům. Pořádáme jej ve středu 27. července v Praze pod vedením zkušeného lektora Jana Nováka, experta na problematiku marketingu a médií.

Další články

Převod financování nepedagogů na zřizovatele se odkládá na 1. 1. 2026

Převedení financování nepedagogů na zřizovatele škol vyžaduje více času. Ministr školství odložil účinnost této změny na 1. 1. 2026.

Nová slovenská daň potrápí i české firmy

Slovensko od 1. 4. 2025 zavádí daň z finančních transakcí, která se týká i českých subjektů.

AI Akt poprvé v akci od 2. 2. 2025

Od srpna 2024 je v platnosti AI Akt – nařízení, které stanovuje jednotná pravidla pro využívání umělé inteligence v Evropské...

Zaměstnávání OZP a OZZ v roce 2025: Nová pravidla od 1. 1.

S účinností od 1. ledna 2025 došlo k významným změnám v zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP). Novela zákona č....

EU chce víc chránit lesy. Přísná pravidla pro firmy prošla vládou

V probíhající koaliční krizi zapadlo rozhodnutí, které může zásadně ovlivnit českou ekonomiku. Vláda schválila návrh, který zavádí kontroverzní evropské nařízení...

Odklady povinné školní docházky: MŠ i ZŠ čeká převratná změna

Velký problém představují pro české školství stále častější odklady školní docházky. Jejich míra místy dosahuje až 25 procent, což je...