Největší plánovací období právě začíná – ve firmách vrcholí přípravy
Právě pracovníkům marketingu jsou určeny semináře, které jsme pro Vás připravili. Vše, co potřebujete vědět o marketingovém plánu, jeho stavbě a pravidlech fungování pro vytvoření efektivní prodejní strategie a získání co největšího počtu spokojených zákazníků, se dozvíte na semináři Stavba marketingového plánu, který pořádáme ve čtvrtek 6. září v Praze. Jeho lektorem bude pan ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D. s bohatými zkušenostmi marketingového manažera a obchodního ředitele nadnárodních společností. Naučíte se, jak lze maximálně využít obrovský potenciál správně sestaveného plánu, ať jste drobným podnikatelem či velkou společností. Podrobnější informace o semináři naleznete pod tímto odkazem zde.
Druhý seminář se věnuje problematice marketingového průzkumu. Má název Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji? Konat se bude v úterý 25. září v Praze pod vedením paní Mgr. Petry Keprtové, specialistky na problematiku marketingového a mediálního výzkumu. Seminář Vám poskytne nezbytné know-how, jak správně zmapovat a ovlivňovat trh, na kterém působíte, jak najít spolehlivé zdroje informací o stávajících i potenciálních klientech a efektivní způsob, jak je oslovit. Představíme Vám moderní marketingové trendy, jejich přednosti a úskalí a získáte ucelený přehled o výzkumném marketingovém trhu v České republice, který Vám usnadní další kroky při rozhodování, kudy dále směřovat. Podrobnější informace o semináři jsou k dispozici pod tímto odkazem zde.
Nepodceňte důkladné přípravy a přijďte se poučit ze zkušeností našich odborníků. Těšíme se na Vás!