Záměr konference
Cílem konference je hledat řešení aktuálních problémů, kterým čelí české výrobní podniky. Také vás trápí nedostatek pracovníků? Chcete optimalizovat výrobu a zamezit plýtvání? Slýcháte ze všech stran o robotizaci a automatizaci, ale ve své praxi si to nedokážete představit? Na konferenci poskytneme rady a tipy, díky kterým si poradíte s omezenou kapacitou vašeho pracoviště, udržíte stávající a nalákáte nové zaměstnance, využijete nové technologie ke svému prospěchu, eliminujete úrazy na vašem pracovišti a dozvíte se, jak zero waste kromě životního prostředí ušetří také vaše náklady!
Více informací naleznete v obsahu konference!
Komu je konference určena
Konference je určena pro manažery výroby, mistry a předáky dělnických kolektivů, techniky výroby, majitele výrobních firem a všechny pracovníky, kteří jsou odpovědní za výsledky výrobního oddělení.
Další informace
Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.
Konference se bude věnovat těmto okruhům
- Nedostatek zaměstnanců: Bojujte s fluktuací pracovníků
- Štíhlá výroba a příklady úspěšných optimalizačních projektů
- BOZP ve výrobě: Nejčastější rizika a pochybení v praxi
- Automatizace, robotizace a 3D tisk ve výrobě: Usnadněte si práci
- Zero Waste aneb neplýtvejte tam, kde nemusíte
- Nadměrné množství zásob a nedostatek místa: Kam to všechno dám?
Na konferenci vystoupí např. tito odborníci:
Martin Hradský, který se specializuje na optimalizační projekty ve firmách, systémy zlepšování a rozvojové vzdělávání týmů i jednotlivců. Je personálním ředitelem ve společnosti Fatra, a. s.
Michael Rada, který má za sebou mnoho projektů zvyšování efektivity logistických řetězců a operací a vývoje efektivních obalů. Je zakladatelem první metody systémové prevence vzniku odpadu – Industrial Upcycling.
Tomáš Fencl, odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 17letou praxí.
JIří Kunz, který působí již přes dvacet let v logistice na pozicích od supervizorských po manažerské, spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi.
Hlavní přínos pro účastníky
• Dozvíte se, jak udržet stávající zaměstnance a nalákat nové
• Obdržíte tipy, jak bojovat s omezenou kapacitou vašich pracovišť
• Zjistíte, jak vám nové technologie pomohou ušetřit čas i práci
• Dozvíte se, jak eliminovat úrazy na vašem pracovišti
• Načerpáte inspiraci díky příkladům z praxe: Od štíhlé výroby přes zero waste po sběr dat
• Můžete pokládat své dotazy renomovaným odborníkům
• Budete mít jedinečnou příležitost sdílet své zkušenosti při odborné diskusi
Časový harmonogram
8:30–9:00 registrace účastníků a ranní káva
9:00–11:45 dopolední blok s diskusemi
11:45–12:30 oběd
12:30–14:20 polední blok s diskusemi
14:20–14:35 coffee break (káva, sladké a slané chuťovky)
14:35–15:40 odpolední blok s diskusemi
15:40 závěrečné slovo
(změna programu vyhrazena)