Logo AIVD
Živé vysílání

Správní řízení ve škole v roce 2024

Povinnosti ředitele – dokumentace – přijímací řízení

Termín: 1. 3. 2024
Místo konání: Online – živý přenos

Zapeklité správní řízení – se změnami v přijímačkách v roce 2024 se na něj musíte o to více připravit. Víte, jak evidovat přijaté, ale i nepřijaté děti, žáky a studenty? Jakých postupů a termínů se musíte držet při odvolacím řízení? Co ještě padá na vaši ředitelskou hlavu a co už je věc zřizovatele? Připravte se na správní řízení ještě před začátkem přijímačkového šílenství.

5 290 

bez DPH.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Toto živé vysílání můžete hradit z nových šablon OP JAK

Cíl živého vysílání

Proces správního řízení je nutné znát nejen z pohledu správního řádu, ale i spisové služby a datových schránek, což naplňuje svým obsahem tento seminář, který všechny tři oblasti nenásilnou formou spojuje v efektivní způsob vedení správního řízení ve školách. Zároveň se účastník semináře dozví, jak řešit odvolání, a co dělat v případě sporu zákonných zástupců.

Cílem semináře je seznámit účastníky s efektivním postupem ředitele školy při přijímání dětí, žáků a studentů ke vzdělávání.

Pod tímto odkazem naleznete program semináře.

Komu je živé vysílání určeno

Živé vysílání je určeno vedoucím pracovníkům škol mateřských, základních a středních, resp. jiným pověřeným osobám, které se ve škole zabývají správním řízením.

Další informace

Jako účastník živého vysílání obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické materiály a nahrávka vysílání, která vám bude k dispozici po dobu 1 měsíce.

PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9:00-12:00)

  • základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení,
  • správní orgán a oprávněná úřední osoba ve škole,
  • postup před zahájením správního řízení,
  • správní řízení v 1. stupni,
  • účastníci řízení a jejich zastoupení,
  • tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek,
  • náležitosti rozhodnutí a dalších dokumentů ve spisu,
  • založení spisu a jeho vedení, sběrný arch,
  • odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty,
  • odvolací řízení v oblasti školství, autoremedura,
  • ukládání spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů),
  • nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy,
  • aktuality k datu konání webináře.

+ prostor pro závěrečnou diskusi s lektorkou

RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách. Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme