Mgr. Štěpánka Maryšková

Mgr. Štěpánka Maryšková se pohybuje ve školství již téměř 30 let a lektorování se věnuje od roku 2006. Ve své praxi upřednostňuje individuální přístup ke klientovi, přičemž ráda uplatňuje tvořivé a alternativní metody a techniky.

Další autoři

Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.

Robert Havránek

Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.

Ing. Ladislav Procházka

Ladislav Procházka působil v letech 2002 – 2005 v české inkasní a informační společnosti mezinárodní skupiny Coface.V roce 2005 založil společnost DC GROUP, která dnes poskytuje své služby ve 149 zemích a řeší téměř 50 tisíc pohledávek ročně.

Ph.Dr. Ivana Křížová, Ph.D.

Ivana Křížová vystudovala jednooborovou psychologii a doktorské studium na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2014 pracuje jako psycholožka v Psychiatrické nemocnici Bohnice, kde se vzdělává v klinické psychologii.Zároveň pracuji jako externí pedagog na Katedře psychologie Pedf UK a VŠO, kde vyučuji několik psychologických předmětů.

Ing. Jiří Kliner

Autorizovaný inženýr v oboru TZS - Technologická zařízení staveb, místopředseda zkušební komise ČKAIT (Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě).

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.