Ing. Petra Gášek
Lektorování se věnuje od roku 2007. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Lenka Hečková
Lenka Hečková působí v České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání, z.s. jako vedoucí expertního týmu.
Ing. Milan Moravec
Milan Moravec působí jako vedoucí oddělení inspekce II BOZP v rámci Státního úřadu inspekce práce v Praze.Věnuje se především revizím zdvihacích zařízení a současně působí jako vedoucí oddělení pro revize technických zařízení v rámci SUIP.
kpt. Ing. Ondřej Toman
Ondřej Toman se jako expert v Technickém ústavu požární ochrany podílí na šetření příčin vzniku požárů.Pro potřeby HZS a Policie ČR vyjíždí k závažným požárům po celé republice. Zároveň vypracovává odborné posudky pro civilní soudy a svá stanoviska obhajuje při soudních líčeních. Je interním auditorem v rámci managementu akreditované zkušební laboratoře a zkušebním technikem pro věcné prostředky požární ochrany. Aktivně publikuje a přednáší na mezinárodních konferencích či odborných seminářích.
doc. Zbyněk Němec, Ph.D.
Odborník na téma asistentů pedagoga. Dlouhodobě se věnoval přímé pedagogické práci s žáky s tělesným, mentálním kombinovaným postižením, poté působil jako speciální pedagog v oblasti školního poradenství. V současné době přednáší na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty UK. S o.p.s. Nová škola spolupracuje na výuce v kvalifikačních kurzech pro asistenty pedagoga.Je spoluautorem publikací „Asistent pedagoga v inkluzivní škole“, „Asistent pedagoga v mateřské škole“, „Asistent pedagoga: Profese utvářená v dialogu“ a „Asistence ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Rovněž je spoluautorem webu www.asistentpedagoga.cz.
JUDr. Lukáš Jansa
Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.