Logo AIVD
Seminář

Seminář: Mistr skladového řízení v roce 2025

Jak na organizaci skladu a vedení jeho pracovníků

Termín: 28. 1. 2025
Lektor: Jiří Kunz
Místo konání: Praha

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál? Vaši odběratelé si stále stěžují na chybně dodané zboží? Potýkáte se s hmotnými škodami, práce vašich skladníků je neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme Vám pomoc. I v malém skladu je zapotřebí profesionálního skladníka, který ovládá základní dovednosti, je výkonný, samostatný a umí používat vlastní intuici.

5 890  5 301 

bez DPH a expedičních nákladů.

Přihlaste se do 11. 12. a získejte slevu 10 %.

Cíl semináře

Cílem semináře Mistr skladového řízení v roce 2025 je, aby se účastníci orientovali ve skladových procesech. Naučí se připravovat podklady, zvolit si vhodný způsob práce, koordinovat svou práci, řešit vzniklé problémy, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkové služby.

Díky semináře se zdokonalíte v těchto oblastech:

  • získáte detailní přehled o všech důležitých oblastech skladové logistiky
  • pochopíte principy efektivního skladování a naučíte se definovat priority
  • poznáte účinné postupy při vedení celého skladu nebo skladového týmu včetně měření produktivity
  • naučíte se zvládat krizové situace v logistice skladu a odstraňovat chybovost
  • zjistíte, jak zefektivnit logistiku na principu „just in time“
  • získáte mnoho praktických doporučení a rad od zkušeného profesionála s dvacetiletou praxí

Společně si vyzkoušíme jednotlivé kroky při provádění různých skladových procesů, také budeme analyzovat problémy z praxe účastníků a navrhneme jejich řešení.

Více informací naleznete v obsahu semináře.

Komu je seminář určen

  • vedoucím skladů a skladových týmů s kratší praxí
  • začínajícím pracovníkům v logistice na úrovni vedoucího skladu
  • shift leaderům a team leaderům skladů s kratší praxí

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9.00-15.00)

1) Sklad

  • druhy skladů: vlastní/outsourcing
  • typy skladovaného zboží
  • layout skladu
  • technologické a technické vybavení skladu, IT

2) Organizace a doklady

  • organizace a řízení skladu, organizační schéma
  • organizace pracovníků skladu, směnnost
  • vytvoření a oběh dokladů

3) Příjem zboží

  • příjem zboží
  • kvalitativní a kvantitativní kontrola zboží
  • naskladnění zboží
  • evidence zboží

4) Expedice zboží

  • příjem objednávek
  • vyskladnění zboží
  • výstupní kontrola
  • expedice zboží

5) Inventury a komunikace

  • inventura cyklická/finální
  • inventura dokladová/fyzická
  • interní komunikace nákup / sklad / zákaznický servis / transport

Jiří Kunz

Majitel a jednatel společnosti CSI Logistics. V logistice působí již přes 25 let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods). Je držitelem certifikátu ICV Logistika v praxi – suply chain. Absolvoval několik logistických stáží v zahraničí. Své bohaté zkušenosti předává formou kurzů založených na komunikaci, propojení teorie s praxí a reálném využití v pracovním procesu klienta.

Praha

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.


Také doporučujeme