Bc. Eva Brabcová

Další autoři

JUDr. Jan Pavlok, Ph.D.

JUDr. Jan Pavlok, Ph.D. působí v advokacii od roku 1984.JUDr. Jan Pavlok, Ph.D. působí v advokacii od roku 1984. Je členem zkušební komise České advokátní komory pro občanské právo, rozhodce u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky. Vyučuje evropské právo na katedře podnikového a evropského práva Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Mgr. Katarína Jindrová

Katarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipientKatarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipient

Ing. Vladimír Voldřich

Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Mgr. Radka Bradáčová

Radka Bradáčová je učitelkou a zástupkyní ředitelky MŠ V Lukách Rakovník. Zároveň působí jako ambasadorka programu eTwinning v České republice.

Barbora Voráčová

Vystudovala DIFA JAMU, externě spolupracuje s Českým rozhlasem a s Českou televizí. Je ředitelkou Storytelling o.s. a dramaturgyní olomouckého Divadla na cucky.Storytelling studovala v Norsku na Høgskolen i Oslo a jako stážistka jsem pracovala ve Skotském storytellingovém centru v Edinburghu.