Ing. Dagmar Procházková
Ing. Dagmar Procházková je absolventkou VŠB - TUO, ekonomické fakulty. Praxi získala především ve státní správě, kde se věnovala dani z příjmů. Auditorka ve společnosti ABC AUDIT, s.r.o. v letech 2004 až 2024, působí jako lektorka v oblasti účetnictví podnikatelů a je spoluautorkou řady publikací v oblasti účetnictví a daní.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Radovan Mužík, MBA
Problematikou fleet managementu se zabývá 19 let na lokální i mezinárodní úrovni.V letech 2000-2010 působil jako Partner pro automobilový trh v globální analytické a poradenské firmě.
V roce 2011 založil společnost Fleet Partners, která pomáhá českým firmám v optimalizaci nákladů na jejich mobilitu. Je autorem projektu AutaProFirmy, který přibližuje důležité know-how fleet managementu i středním a menším firmám. Soustředí se na problematiku TCO (řízení mobility podle celkových nákladů).
Radovan studoval na FJFI ČVUT, obor jaderné inženýrství. V roce 2003 absolvoval studium MBA na Sheffield Hallam University.
Mgr. Petr Chaluš
Konzultant v oblasti mezinárodní spolupráce ve vzdělávání, podpory přenosu inovací mezi školami v Evropě. Vystudoval FFUK, obor pedagogika. Pedagogické zkušenosti má zejména z práce v ZŠ, částečně i v MŠ a SŠ. Od roku 2014 je jako rodič dobrovolník a aktivista předsedou organizace Fórum rodičů.Podporuje zapojení rodičů do rozhodování o tom, jak školy vypadají, sdružování rodičů při školách a činnost školských rad. Spolupracuje s Evropskou asociací rodičů. Sám je členem školské rady. Tématu školských rad se věnuje na Ústavu pedagogických věd na Masarykově univerzitě v rámci doktorského studia. Vystupuje k tématu na seminářích a konferencích.
Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA
Jan Hebnar, bývalý obchodní diplomat působící v Pekingu v letech 2009 až 2012, vystudoval právo a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně a MBA na Peking University. Zabývá se Asií, asijskou ekonomikou, společností a kulturou, přednáší na vysokých školách v ČR a Šanghaji interkulturní management, strategický management a mezinárodní vyjednávání. Je členem dozorčí rady European Chamber in China a šéfredaktorem komunitního občasníku o podnikání v Číně Šanghaj Plus, vydávaného Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji. V současné době vede konzultační a obchodní společnost SINOVIA, která se obchodem s Čínou zabývá.
Mgr. Jiří Hruška
Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.
Mgr. Marika Kropíková
Marika Kropíková se specializuje na problematiku společného vzdělávání. Má bohaté pedagogické a speciálněpedagogické zkušenosti. Působí také jako soudní znalkyně pro obor školství a kultury se zaměřením na speciální pedagogiku, společné vzdělávání, etopedii, psychopedii a logopedii. Je autorkou celé řady článků v odborných časopisech.Je lektorkou seminářů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, rizikové chování dětí a mládeže, práci se třídou, pedagogickou diagnostiku, legislativu... Absolvovala doplňkové vzdělání Hrozby rasismu a extremismu, výchova k aktivnímu občanství a předcházení extremismu zaměřeného pro výuku žáků, studentů a pedagogických pracovníků. Působila jako logoped v Jedličkově ústavu.
Ing. Miroslav Pavel
Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby.Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.