Ing. Dagmar Zindulková
Od roku 1994 působí jako lektorka, poradkyně a auditorka managementu kvality.
Je auditorem ISO/TS 16949 a EOQ TQM Assessor. Působí rovněž jako členka redakční rady časopisu Kvalita.
Další autoři
David Svoboda
David Svoboda je lektor s dlouholetou praxí. Připravoval řečníky pro TEDx, školil Hospodářskou komoru a řadu dalších firem i jednotlivců. Je certifikovaným instruktorem myšlenkových map (TLI) přímo od jejich legendárního tvůrce, Tonyho Buzana.Ve Velké Británii a ČR vede inovativní workshopy prezentačních dovedností, základů grafického designu pro negrafiky a myšlenkových map.
Spolupracoval na českém vydání bestselleru Přednášejte jako na TEDu, oficiálního průvodce veřejným vystupováním od kurátora konference TED Chrise Andersona.
Má více než 15 let zahraničních zkušeností ze společnosti Intel, kde měl na starosti přípravu trhu pro budoucí produkty a kde současně pomáhal zavádět inovativní komunikaci uvnitř firmy.
Ing. Stanislav Fiala
Ing. Stanislav Fiala působí jako metodik spisové služby s mnohaletou praxí v oboru správy dokumentů a dlouhodobého ukládání dokumentů v digitální podobě. Je členem odborných sdružení IRMS-CRG, akreditovaným lektorem a auditorem ISO 15489.Je spoluautorem překladu ISO 15489 a vedoucím skupiny autorů Slovníku pojmů (aneb Základní pojmy z oboru správy dokumentů podle legislativy ČR a jejich výklad v kontextu mezinárodních norem a standardů).
Jan Vašíček
Honza od roku 2015 spravuje PPC kampaně na Facebooku, Google i Seznamu pro domácí i nadnárodní firmy. K reklamě se dostal při práci v Seznam.cz, kde si vyzkoušel pozici Sklik specialisty. Poslední dva roky pracuje v agentuře Business Factory na pozici Facebook Ads specialisty a následně povýšil na Facebook team leadera. Spravoval Facebook kampaně pro Českou Spořitelnu nebo Mall.sk.
Helena Kalivodová
Helena Kalivodová je ředitelkou společnosti Questima, která se specializuje na oceňování stavebních prací a je poradenskou, konzultační a vzdělávací společností v oblasti cen stavebních prací používající propracované moderní metody a techniky, které v kombinaci s odbornými znalostmi umožňují zabezpečit vysokou úroveň služeb pro klienty.