Ing. Pavel Staša
Další autoři
PhDr. Václav Mertin
Jeden z nejvýznamnějších českých dětských psychologů s bohatou poradenskou praxí zaměřenou na výchovné a vzdělávací problémy dětí a dospívajících.Zabývá se například obtížemi v komunikaci rodiny a školy, specifickými poruchami učení a chování, ADHD, psychickými problémy dětí v komplikovaných rodinných situacích, jakými jsou v současné době především rozvody rodičů. Pracuje na katedře psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a pravidelně publikuje v pedagogických periodikách.
Pavel Vraný
Pavel Vraný je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners.Specializuje se na oblast korporátního práva, fúzí a akvizic a prodejů společností, na bankovnictví, finance a kapitálové trhy a dále také na různé komplexní projekty v oblasti nemovitostí a stavebního práva. V advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners se dále specializuje na poskytování komplexních právních služeb pro privátní klientelu.
Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.
Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.
JUDr. Lukáš Jansa
Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.
Mgr. Edita Hrdinová Keprtová
Edita Hrdinová Keprtová vystudovala na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci obor český jazyk a hudební výchova. Následně tamtéž vystudovala speciální pedagogiku. Nyní působí v Pedagogicko-psychologické poradně a speciálně pedagogickém centru Ústí nad Orlicí jako speciální pedagog a metodik prevence. V poradenské praxi se zabývá výukovými obtížemi, realizuje individuální i skupinové reedukační programy pro děti a podílí se na realizaci programů primární prevence ve školách. Je lektorkou metody MIU (dříve FIE). Dále pracuje jako pedagožka v základní umělecké škole. V této praxi se zaměřuje na vzdělávání dětí se speciálně vzdělávacími potřebami. V obecně prospěšné společnosti CEDR pracuje s klienty s duševním onemocněním. Je lektorkou vzdělávacích akcí pro učitele i asistenty pedagoga.