Ing. Soňa Gullová, Ph.D.

Soňa Gullová působí jako vysokoškolský učitel na Vysoké škole ekonomické, kde vyučuje předmět Mezinárodní obchodní jednání a protokol.

Je autorkou mnoha článků, skript, monografií i článků v odborném tisku.

Další autoři

JUDr. Veronika Křížová, LL.M.

Veronika Křížová je advokátkou v advokátní kanceláři Kříž a partneři s.r.o.Po dokončení vysokoškolského studia pracovala v Evropském parlamentu v Bruselu. Úspěšně absolvovala studijní program s titulem LL.M. UC Berkeley v USA. Získala také BCLT Law & Technology Certificate tamtéž. Na univerzitu se vrátila o rok později jako výměnný vědecký pracovník, kdy se při svém výzkumu zaměřila na ochranu osobních údajů, soukromí a osobnosti obecně v kyberprostoru. Během této stáže se poprvé seznámila s v té době novým projektem EC na přepracování a sjednocení ochrany soukromí v EU, ze kterého se později vyvinulo Nařízení GDPR. Touto problematikou se tedy zabývá již od samého počátku. Později získala titul JUDr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, kde se ve své rigorózní práci zabývala otázkami ochrany osobnosti nezletilých v kyberprostoru a dále právě návrhem Komise pro sjednocení ochrany osobních údajů. Ve své praxi se věnuje právu občanskému, specializuje se na právo duševního vlastnictví, zejména právo autorské, ochranu osobnosti a osobních údajů. Je členkou specializovaného týmu kanceláře, poskytujícího klientům služby související s GDPR. Je členkou Mezinárodní asociace profesionálů v oblasti ochrany soukromí (IAPP - The International Association of Privacy Professionals).

Mgr. Martin Kaplán

Martin Kaplán vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Pracuje jako právník Českomoravského odborového svazu pracovníků školství a kromě toho působí jako lektor se zaměřením na pracovní právo v regionálním školství.

Mgr. Lukáš Kohoutek

Lukáš Kohoutek působí řadu let v oblasti školství, prevence a adiktologie. Začínal jako lektor a později metodik preventivních programů Nekuřátka zaměřených na prevenci užívání tabákových výrobků a následně i dalších návykových látek. Stál v čele České koalice proti tabáku (dnes AdiPoint) a se svým týmem vybudoval Národní linku pro odvykání 800 350 000. V rámci certifikované preventivní organizace Jules a Jim se kromě jejího řízení specializoval na programy selektivní prevence a asistenci při šetření šikanování s následnými intervencemi. Vedl specializační studium pro školní metodiky prevence a je autorem několika odborných článků pro pedagogy. V posledních dvou letech byl ředitelem základní školy. Nyní se vrací do světa prevence ke svému oblíbenému DVPP, šetření šikanování a podpoře ŠMP. Působí též jako nezávislý konzultant v oblasti řízení škol pro jejich management a zřizovatele.

JUDr. Jan Pavlok, Ph.D.

JUDr. Jan Pavlok, Ph.D. působí v advokacii od roku 1984.JUDr. Jan Pavlok, Ph.D. působí v advokacii od roku 1984. Je členem zkušební komise České advokátní komory pro občanské právo, rozhodce u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky. Vyučuje evropské právo na katedře podnikového a evropského práva Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Mgr. Bc. Eliška Wellech, LL.M.

Eliška Wellech působí jako advokátka, lektorka, poradce školám a školským zařízením. Dlouhodobě se věnuje problematice školství a pomoci školám a školským zařízením v oblastech školského, pracovního, správního a občanského práva. Specializuje se na správné použití právních předpisů při řízení škol a školských zařízení. Ve školství se pohybuje již mnoho let nejen v oblasti právního poradenství, zkušenosti má i dlouhodobého působení jako učitelka na základní a střední škole.Vystudovala Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v oboru Mezinárodní vztahy a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity oboru Právo a právní věda. Od ukončení studií působí v advokacii. Je autorkou a spoluautorkou publikací k novému občanskému zákoníku. 

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.