Jan Vašíček
Honza od roku 2015 spravuje PPC kampaně na Facebooku, Google i Seznamu pro domácí i nadnárodní firmy. K reklamě se dostal při práci v Seznam.cz, kde si vyzkoušel pozici Sklik specialisty. Poslední dva roky pracuje v agentuře Business Factory na pozici Facebook Ads specialisty a následně povýšil na Facebook team leadera. Spravoval Facebook kampaně pro Českou Spořitelnu nebo Mall.sk.
Další autoři
Mgr. Marie Procházková
působí jako archivářka a metodička spisové služby ve Státním oblastním archivu v Praze.
Mgr. Veronika Špornová
Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.
Mgr. Štěpánka Maryšková
Mgr. Štěpánka Maryšková se pohybuje ve školství již téměř 30 let a lektorování se věnuje od roku 2006. Ve své praxi upřednostňuje individuální přístup ke klientovi, přičemž ráda uplatňuje tvořivé a alternativní metody a techniky.
Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM
Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce).Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.