Ing. Vladimíra Jordová
Po ukončení studia na VŠE Praha pracovala ve výrobní a obchodní společnosti na pozici hlavní účetní.
Po složení auditorský zkoušek v roce 1995 pracuje jako samostatný auditor OSVČ. Současně je zapsána v seznamu znalců – obor ekonomika – vedení účetnictví. Od roku 1992 se věnuje i přednáškové činnosti v různých vzdělávacích agenturách především v oboru účetnictví pro podnikatelské subjekty.
Další autoři
Mgr. Samuel Mokriš
Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.
Mgr. Kristýna Schneiderová
Kristýna Schneiderová pracuje v advokátní kanceláři KROUPAHELÁN a specializuje se na právo nemovitostí a s ním spojený přesah do veřejné správy v podobě realizace stavebních záměrů včetně vlivů na životní prostředí. Podílí se i na projektech fúzí a akvizic a přípravě obchodních smluv. Kromě práv absolvovala na Masarykově univerzitě i politologii, díky čemuž strávila několik semestrů na ambasádách a v OSN v New Yorku. Studovala také v italské Bologni a na Sciences Po Bordeaux. Do advokacie vkročila již při studiu praxí v mezinárodní kanceláři. Řeší i přeshraniční aspekty vašeho právního problému a nemá problém komunikovat s klientem ve španělštině, italštině nebo francouzštině.
Ing. Tomáš Sklenář
Spoluautor stavebního zákona v části územní plánování, jeho novel a prováděcí vyhlášky č. 500/2006 Sb. Působil jako ředitel odboru územního plánování Ministerstva pro místní rozvoj.V současné době je poradcem ministryně pro místní rozvoj, je zkušebním komisařem pro udělování zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost územní plánování, je členem předsednictva Asociace pro urbanismus a územní plánování ČR, členem Společnosti pro stavební právo a přednáší na třech VŠ. Jako lektor působí 26 let. Od druhé poloviny 90. let je spoluautorem řady komentářů stavebního zákona a odborných článků.
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.
Ing. Lucie Hrušová
Od roku 2001 se pohybuje ve světě marketingu a obchodu. Pracovala pro nadnárodní společnosti i malé firmy. Stála u zrodu 1. komunitní zahrady v Liberci a festivalu dětských hraček a designu Juchů. Je mentorem neziskových projektů Nadace Via. Od roku 2015 je na volné noze a věnuje se marketingu malých a středních firem.Firmám pomáhá jako externí marketingový manažer. O jejich marketing pečuje od A do Z, nebo se stará o jednotlivé projekty. Její specializací je propojení marketingu s obchodem a efektivní komunikace. Více informací na www.luciehrusova.cz nebo https://www.linkedin.com/in/luciehrusova/.