Mgr. Ondřej Čurilla
Ondrej Čurilla je senior advokátem advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners.
Specializuje se na oblast veřejného sektoru, zejména oblast veřejných zakázek, projektů partnerství veřejného a soukromého sektoru (tzv. PPP projektů) včetně koncesí, na obecné obchodní právo a právo obchodních společností, právní audity a právní due diligence a oblast dopravy a logistiky.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Petr Symanek
Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině.Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o.
Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla.
Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.
Martin Košta
Působil ve společnosti Apogeo jako Accounting Team Leader. Specializuje se na oblast mezinárodních korporací, ad-hoc zakázek, konsolidací, klientů vykazujících dle mezinárodních účetních standardů IFRS a neziskových organizací. Dále se zabývá zúčtováním dotačních programů a grantů, překlápěním účetnictví z lokálních GAAP do CZ GAAP a zaúčtováním organizačních složek zřizovatele. Aktivně přednáší na odborných seminářích a na středních a vysokých školách
Ing. František Šalanda
František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace.Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.
Ing. Bc. Alena Paukrtová
Alena Paukrtová vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a krátce po jejím absolvování pracovala v podnikové sféře.Poté přešla na Odborový svaz KOVO, nejdříve jako specialista poradenského střediska pro Prahu a Středočeský kraj. Od roku 2005 pracuje centrále OS KOVO, konkrétně na úseku odborové politiky, kde působí jako specialista pro kolektivní vyjednávání a mzdy s přesahem do oblasti pracovního a sociálního práva.
V roce 2010 absolvovala bakalářské studium na Vysoké škole aplikovaného práva v Praze, obor Právo sociálního zabezpečení. Spolupracovala na několika odborových publikacích s tématikou kolektivního vyjednávání a sociálního dialogu. Průběžně publikuje odborné články v odborovém tisku, především na téma odměňování, kolektivní vyjednávání, sociální dialog a sociální politika. Přednáší v rámci OS KOVO a ČMKOS, nejčastěji na téma odměňování.