Patrik Veselík

Další autoři

JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.

JUDr. Brůha pracuje jako advokát, je zprostředkovatelem a rozhodcem kolektivních pracovních sporů zapsaným na seznamu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.Je členem České advokátní komory, dále Evropského sdružení advokátů specializujících se na pracovní právo (EELA), členem výboru Pražského sdružení Jednoty českých právníků. Jako odborník na kolektivní vyjednávání je členem Kolegia expertů i členem výboru Asociaci pro rozvoj kolektivního vyjednávání (AKV). Pravidelně publikuje v odborných časopisech a na komunitním portálu Mzdová praxe, zodpovídá dotazy v právní poradně Mladé fronty DNES, Medical Tribune atd.

Jiřina Srnková

Accounting Team Leader, PKF APOGEO Accounting, s.r.o. Jiřina nastoupila do skupiny PKF APOGEO v dubnu 2019 na pozici Senior Accountant. Od října roku 2019 postoupila na pozici Accouting Team Leader. Její tým se zabývá se účtování klientů dle ČÚS a specializuje se na účtování bank a finančních institucí. Dále řeší ad hoc zakázky pro nové klienty.

Ing. Dagmar Matějková

Dagmar Matějková se pohybuje v oblasti lidských zdrojů již od roku 2001. Doposud ve své kariéře vedla nadnárodní týmy a nastavovala HR strategie a procesy.Ve své kariéře pracovala v různých globálních i mezinárodních společnostech. Kromě vypracovávání strategií se věnovala obvyklým každodenním činnostem, jako je rozvoj a vzdělávání zaměstnanců, průzkumy mezd, příprava rozpočtu, talentový management,  řízení výkonnosti, ale také ukončování pracovního poměru (spravedlivým a ne bolestivým způsobem) či nejasnosti a spory týkající se pracovně právní legislativy.  

Ing. Peter Gallovič

Peter Gallovič je odborníkom v oblasti odpadového hospodárstva.Vysokoškolské štúdium absolvoval na Vysokej školy technickej v Košiciach. Pracoval v ako banský geológ a od roku 1991 sa venuje problematike odpadového hospodárstva najprv na Okresnom úrade životného prostredia Košice - okolie, neskôr v súkromnej sfére. V rokoch 2002 – 2007 bol riaditeľom odboru odpadové hospodárstva na Ministerstva životného prostredia SR. Od roku 2007 pôsobil v rôznych manažérskych pozíciách. V súčasnosti už tretí rok pracuje v poradensko-konzultačnej firme pôsobiacej v oblasti životného prostredia. Venuje sa lektorskej a publikačnej činnosti. Je spoluautorom viacerých odborných publikácii z oblasti legislatívy v odpadovom hospodárstve. Je odborne spôsobilá osoba pre autorizované činnosti a osoba oprávnená na vydávanie odborných posudkov pre odpadové hospodárstvo. Je externým odborným posudzovateľom projektov z fondov EÚ.

Mgr. Jan Tábořík

Jan Tábořík poskytuje svým klientům z řad malých a středních podniků i významných korporací a nadnárodních skupin komplexní právní služby zejména v oblasti občanského, obchodního a finančního právaSvým klientům asistuje v oblasti smluvní agendy, sporné agendy a v době neustále vzrůstající legislativní zátěže zejména v oblasti souladu s právními předpisy (compliance). V oblasti GDPR se zaměřuje na komplexní poradenství zejména malým a středním podnikům. Za zásadní hodnoty považuje vysokou odbornost, silný znalostní základ, jakož i schopnost přizpůsobení řešení konkrétním požadavkům klienta a okolnostem případu. 

Jan Petr

Jan Petr se věnuje digitalizaci už třicet let. Byl přitom, když Software602 prodal stotisíc textových editorů, byl prvním zaměstnancem a zároveň ředitelem firmy EDITEL, která realizovala projekty elektronické bankovnictví a EDI. Byl partnerem firmy Deloitte pro Management Consulting. Následně se vrátil do Software602 jako ředitel a byl při spuštění Datových schránek i CzechPOINT. Pracoval na Magistrátu hlavního města Prahy jako ředitel sekce digitalizace a řízení. V současné době pracuje v Digitální a informační agentuře v odboru hlavního architekta a koordinuje činnost zavádění Zákona 12/2020 Sb. o právu na digitální služby.