PhDr. Irena Hajzlerová

Irena Hajzlerová působí jako ředitelka a archivní inspektorka Státního okresního archivu Karviná.

Je autorkou vyhledávané publikace Spisová služba ve školské praxi. Nově začala spolupracovat na aktualizacích publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru Nakladatelství Forum. Mezi její další publikační počiny patří naučná kniha Karviná. Věnuje se také lektorství v oblasti spisové služby a archivnictví, a  to zejména v oblasti státní správy, samosprávy a školských institucí.

Další autoři

PhDr. Zdenko Matula

Zaměřuje se na mezilidskou komunikaci, týmovou práci a efektivní vedení, motivování lidí. Podílí se na vzdělávání a rozvoji dovedností pedagogických pracovníků základních a středních škol v rámci spolupráce s občanskými sdruženími.

Mgr. Adéla Havlová, LL.M.

Partnerka advokátní kanceláře Havel & Partners se specializuje na oblast veřejného sektoru, právo nemovitostí a stavebnictví, otázky vyvlastnění, právo společností a obchodní právo. V advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners je zároveň spoluodpovědná za poskytování právních služeb německy hovořící klientele. V oblasti veřejného sektoru se zaměřuje zejména na právo veřejných zakázek a koncesí, projektů PPP, právo veřejné podpory; zvláštní specializaci pak představuje oblast dopravy (od výstavby infrastruktury po zajišťování veřejných služeb v přepravě cestujících), dále oblast IT, zdravotnictví, nákupu investičních celků, výstavby, pojišťovnictví, bankovních a finančních služeb, ale i mediálních a dalších odborných poradenských služeb. Poskytuje poradenství dodavatelům, zejména při přípravě nabídek, při účasti v zadávacích řízeních a při jednáních o smlouvách, jakož i v námitkových a přezkumných řízeních před ÚOHS a ve správním soudnictví.Dále poskytuje poradenství veřejným a sektorovým zadavatelům při přípravě a komplexní organizaci zadávacích řízení dle zákona o veřejných zakázkách a koncesního zákona, včetně centrálního a sdruženého zadávání, zadávání rámcových smluv a opcí, vedení jednacích řízení s dodavateli, podpory při plnění publikačních povinností, jakož i řešení následných otázek spojených s realizací zakázek. Kromě toho poskytuje dílčí právní stanoviska či zajišťuje zastupování v přezkumných správních a soudních řízeních. Pravidelně přednáší v rámci odborných konferencí a seminářů a publikuje v odborných časopisech.

Ing. Martina Miklendová

Za dobu své 14leté praxe se podílela na pořízení téměř 100 územně plánovacích dokumentací s různou problematikou.Vystudovala obor městské stavitelství a inženýrství se zaměřením na urbanismus a územní plánování. Od roku 2004 do roku 2007 pracovala jako samostatný pořizovatel územně plánovací dokumentace na úřadech územního plánování. Od roku 2007 působí na území celé republiky, jako tzv. „létající pořizovatel“.

Ing. Jiří Žežulka

Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO se v minulosti zabýval strategií a koncepcí finanční správy ČR, tvorbou metodických a taktických postupů boje s daňovými úniky, koordinoval spolupráci správce daně s orgány činnými v trestním řízení a Finančně-analytickým útvarem MF ČR.Byl také odpovědný za vyšetřování případů nejrozsáhlejších daňových úniků, dále spolupracoval i na tvorbě daňové legislativy. Od roku 2002 působil v daňové správě. Od roku 2011 vedl Odbor řízení rizik na GFŘ ČR. Od roku 2014 vykonával funkci zástupce generálního ředitele GFŘ. Specializoval se na problematiku boje s daňovými úniky. Dále se může pochlubit bohatou publikační a přednáškovou činností v oblasti daňové a finanční kriminality. Na začátku roku 2016 nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager v poradenské skupině APOGEO. V rámci své nové pozice bude mít na starost oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně.

Mgr. Martina Marková

Martina Marková řadu let působila jako novinářka, učitelka a právnička na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy. V současné době pracuje na legislativním odboru Ministerstva vnitra. Přednáší ředitelům a učitelům škol a školských zařízení pracovněprávní problematiku v oblasti školství.

JUDr. Andrej Lobotka

Magisterské i doktorské studium absolvoval na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. V roce 2016 absolvoval bakalářské studium na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, obor Informatika ve veřejné správě.Po škole sbíral zkušenosti jak ve státní správě (Česká správa sociálního zabezpečení), tak jako koncipient v advokátní kanceláři. Následně se podílel na implementaci GDPR ve společnostech UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia. V současné době působí jako pověřenec pro ochranu osobních údajů ve společnostech L'Oréal Česká republika, L'Oréal Slovensko a L'Oréal Magyarország.