doc. JUDr. Josef Kuchta, CSc.
Josef Kuchta působí na katedře trestního práva na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.
Další autoři
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA
Auditorka, daňová poradkyně, odborná lektorka a soudní znalkyně oboru účetnictví, která má v oblasti daní a účetnictví 25 let zkušenosti. Od roku 2000 vede prezenční kurzy daní, účetnictví a mezd. Odbornému školení se věnuje více jak 12 let. Je držitelkou absolventského titulu z Vysoké školy ekonomické, kde vystudovala Fakultu informatiky a statistiky.
V roce 1996 získala Dekret auditora, následovně Osvědčení daňového poradce (1997) a poté Osvědčení znalce oboru ekonomie-odvětví účetní evidence (2001). Daněmi a účetnictvím se zabývá celou svou profesní dráhu. Pracuje jako jednatelka společnosti KLM Group SE a taktéž je členkou Komory daňových poradců a Komory auditorů. Účastníkům internetových seminářů může tedy předat jak své bohaté teoretické, tak i praktické zkušenosti.
Ing. Miroslav Brotánek
Jednatel společnosti BTK Praha s. r. o. Je zkušený lektor, který se zabývá revizní činností tlakových a plynových rozvodů a kotlů, provozováním kotelen a výměníkových stanic v obytných a nebytových objektech i poradenskou činností v energetice.
JUDr. Luboš Průša
JUDr. Luboš Průša je zastupitelem Jihočeského kraje. V minulosti působil jako ředitel krajského úřadu Jihočeského kraje a jako starosta Písku. Bezplatně působil v orgánech řady firem s městskou či krajskou účastí. V osučasné době vede advokátní kancelář, která se zaměřuje mimo jiné na problematiku obcí a měst.
PaedDr. Jan Mikáč
Jan Mikáč se věnuje lektorské a poradenské činnosti ve školství, kontrolám dokumentace škol, metodickým materiálům pro řízení škol.
Mgr. Dan Heuer
Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.
Mgr. Jiří Sixta
Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.